Inlägg från: Gabriela11 |Visa alla inlägg
  • Gabriela11

BIM maj

Jag ser strecket också! Grattis!

Youwontremember skrev 2019-05-05 18:56:27 följande:

Bim - 2, tagen nu för en liten stund sedan. Varit så extremt trött de senaste dagarna och fått synliga ådror på brösten men det är egentligen det enda som skulle kunna vara symptom på en grav. Testade pga tröttheten för blir tokig känner mig nyvaken från morgon till kväll. Ska ta ett nytt test på BIM med morgonurin. Är det bara jag och väninnan som ser "skuggan"? Den kom direkt så behövde inte vänta de tre minuterna innan skuggan kom men vad tror ni, väldigt svagt plus eller spökstreck?

• Gabriela11

Godmorgon allihopa! Tog ett till Gtest imorse och jag tycker strecket blev lite lite starkare idag, men är lite sådär ( kanske allting är i mitt huvud bara) . Bifogar 2 bilder . BIM 9/5 enligt Flo app..är lite osäker för det är första månaden sen jag slutade med pillerna. Kram på er!

• Gabriela11

Positivt!! Grattis! <3

Youwontremember skrev 2019-05-06 10:46:36 följande:

Bim-1 vågar jag tro på detta?! Haha har nästan lite panik här

• Gabriela11

Japp det ser man! Grattis! <3

Mela88 skrev 2019-05-06 18:03:26 följande:

Kan man ana någon stegring? Från vänster till höger. Jag är svullen och ont i tjejmagen. Ägglossningsflytningar sen igår.

Tempar. Förra månaden så flyttades ägglossningen en hel vecka tillbaka så anar det kommer bli samma denna månad. Vilket borde vara närsomhelst.

• Gabriela11

Hoppsan! Jag ser bara Gtester runtom. :)) Håller tummarna!

Mela88 skrev 2019-05-06 20:14:32 följande:

Tyvärr bara ägglossning test. Tänkte om du trodde det var gravtest. Men hoppas på en bebis i slutet på månaden :)

• Gabriela11

Bim imorgon. Testade med CB early, negativt! Har tappat hoppet för denna månaden. Lucka till alla! :)

• Gabriela11

Alltså jag fattar ingenting nu. Bim imorgon, inga symtomer. Det här testet har ett super svagt streck. Det ser jag iallafal. Kan de va att man är gravid fast det syns inte ännu? Förra gången plussade jag bim-6. Kan det va ett falskt positivt? Hade ÄL 24/4.. kan någon hjälpa mig? :(

• Gabriela11

Tack för ditt svar! Det har jag tagit nu på kvällen. Hoppas det blir en januari bebis. :)

NervösAnonym skrev 2019-05-08 21:29:02 följande:

Det kan absolut vara positivt trots att du har Bim imorgon. Allt har ju med hur mycket hormoner din kropp har och hur mycket du druckit innan du tagit testet. Alla graviditeter är olika, vissa kan ha ungefär samma mellan sina barn men andra kan ha motsatsen så du ska inte jämföra. Vänta till imorgon eller två dagar och ta igen så ska du nog se att det visas tydligare om det är positivt.

Kan dock inte se något på bilden men det är ofta otydligt när man tar kort.

• Gabriela11

Ja jag ser det! Håller tummarna att det blir starkare!

Oktoberflicka93 skrev 2019-05-09 04:30:39 följande:

Tog ett test på bim i förrgår, det är väl så negativt som det bara kan vara.. Har dock stirrat mig blind på bilderna och anar ett svagt svagt streck, någon annan som ser det eller är det bara jag som överanalyserar..?

• Gabriela11

Åh men grattis? Hade du symtomer? Har tu testat innan bim?

Emmissss skrev 2019-05-08 22:18:56 följande:

Hoppade över till juni gruppen idag för jag trodde jag fått min mens, fick ljusrosa flytningar som jag brukar ha i början av mens. Blev så ledsen. Sen tyckte jag inte den kommit igång så mycket så ikväll när jag borsta tänderna öppnade jag mitt dyraste test. Gravid 8e försöket!!!!!!

• Gabriela11

Jaha okej! Håller tummarna <3

Emmissss skrev 2019-05-09 07:25:44 följande:

Tack snälla! Nej egentligen inte, hade mycket flytningar mot slutet & sen kom en liten rosa blödning igår, mensvärk till tusen men det brukar jag ha! Skulle ha BIM igår eller förrgår, första månaden jag varken tog ÄL test eller grav test innan BIM.

• Gabriela11

Bim idag. För första gången ser det mycket tydligare. Ser ni något streck? Vad tycker ni?

• Gabriela11

Mensen kom idag trots svagt positivt. Hoppar i juni tråden.

Grattis till alla som plussade! Jag håller tummarna för er! Och lycka till ni andra ! <3

• Gabriela11

Jag ser 2 streck! När har du bim?

jhk1988 skrev 2019-05-20 23:53:02 följande:

Jag testade mig idag igen... Borde egentligen hålla mig och testa iaf varannan dag men är man testoman så är man ;) Så här såg det ut iaf...?

• Gabriela11

Det är väl positivt! Grattis! <3

luthia skrev 2019-05-24 07:59:02 följande:

Godmorgon! Brukar predictor early ge spökstreck? För ni ser väl precis som jag två streck? Behöver inte anstränga mig för att se.

Tror som sagt att BIM är 30/5 så idag blir det ju BIM-6 och jag tror ÄL+8...

• Gabriela11

Jag ser ett super svagt streck. När hade du ÄL?

jhk1988 skrev 2019-05-26 00:12:39 följande:

Någon som ser?

Svar på tråden BIM maj