• Sobioor

BIM maj

Theresia92 skrev 2019-05-17 07:34:07 följande:

Hej! Jag är på BIM-2 eller -3 och imorse var jag så sugen på att testa men har inget gravtest hemma men jag har läst att ÄL-test inte kan skilja på HCG och LH, stämmer detta? Tog det här ÄL-testet imorse och dagen efter jag hade ÄL 5/5 så var det bara ett streck. Ska i vilket fall köpa ett gravtest efter jobbet idag och testa imorgon bitti :) men blev bara så paff, någon annan som hört samma sak?

Jag vet att äl-test även kan känna av när mensen är på g, men kan såklart också indikera på graviditet då dom (som du säger) inte kan skilja på LH och HCG. Håller tummarna för dig att det är pga graviditet och inte tant röd <3 Nalle
  • Sobioor
    Theresia92 skrev 2019-05-17 07:57:05 följande:
    Ååå, jag läste det nu också, att man kan få en LH-stegring innan mens :( men tack för att du svarade så snabbt <3 det är bara vänta och se, men jag försöker ställa in mig på mens haha
    Ingen fara haha <3 alltså jag hade en sån där stegring på mina ÄL stickor förra månaden innan jag plussade svaaagt bim-3 men de slutade i MF. Nu menar jag inet att så är fallet med dig, utan bara att de visst kan visa på en graviditet <3 hoppas hoppas kram
  • Sobioor
    Enniie skrev 2019-05-17 09:16:18 följande:

Testade igår på bim -5 och fick negativt.

Imorse såg jag en svag skugga. Men inte tillräckligt för att jag ska kunna tro att det påvisar ev graviditet.

Jag har dock alltid plussat innan bim-4 och fått ganska starka plus, och aldrig fått sk spökstreck (har 5 graviditeter i bagaget).

Har stickor från apotek365, någon som har erfarenhet om dessa stickor?

En svag skugga på samma test eller testade du på nytt i morse? Har tyvärr ingen erfarenhet av dom testerna. Jag testade också negativt idag BIM -5. Hoppas du plussar starkare i morgon <3 håller tummarna!
  • Sobioor
    jhk1988 skrev 2019-05-17 08:32:06 följande:

Jag ska testa mig idag igen och se om det är något eller om det inte är något :) Hoppas ju såklart, men det känns lite kört...

Ååååh vad tråkigt att det var negativt :( Meeen så länge mensen håller sig borta så finns det fortfarande hopp! <3 Jag håller tummarna!

Håller tummarna så hårt <3 uppdatera gärna (iaf mig haha).

Ja jag vet ju det men ändå haha, hade känns mer hoppfullt om jag känt något men nä, inga symptom alls xD antar att jag får hoppa sen till Juni-tråden. Förhoppningsvis ses vi inte där ;)
  • Sobioor
    Frostälva skrev 2019-05-17 09:36:59 följande:

Mens på söndag...

blodblandad flytning i morse, får det ibland någon dag innan mensen... men hoppas att det är nidblödning snarare (fick det med sonen, typ bara lite rosa på pappret å inget mer).

Frostälva skrev 2019-05-17 09:38:08 följande:

Testade också bim -5 supernegativt. Tänker vänta till på tisdag (bim +2) innan jag gör ett nytt test.

Håller tummarna för att det va en nidis <3 testade och så negativt BIM-5 så jag avvaktar nog nu (bara jag kan hålla mig) till åtm BIM. :O
  • Sobioor

Okej jag vet att man inte ska öppna men jag kunde inte hålla mig. Som sagt BIM-5 äl+11 idag och har testat med finska apotekets testa tidigt (mäter 10iu). Tyckte inte de visade nåt men så bröt jag upp testet och visst syns de nåt? Ändrade till svartvit då de verkar va svårt att få med på bild. Va tror ni? Ska ta ett till i morgon eller övermorgon men är jätte nervös :O

Nån som vill ta en titt?

• Sobioor
    lovalivet skrev 2019-05-17 17:02:58 följande:

Jag ser!! Hoppas hoppas det visar i morgon utan att du behöver plocka isär testet.

Jag testade i morse med. Man kunde ana en skugga men jag räknar det inte som positivt. Det är ju fortfarande väldigt tidigt, så hoppet finns.

Ja det är ju fortfarande några dagar kvar till BIM. Vilket test använde du? Håller tummarna för oss båda <3
  • Sobioor

All text kom inte med. Vi hade precis samlag, kan de ha varit pga det? Blev så chockad av att se det på pappret när jag va på toaletten efteråt :( för de känns som att de är lite sent för nidationsblödning väl? Känns som att de bara är att vänta in en "mens" nu då...

• Sobioor
    Cic94 skrev 2019-05-17 20:41:51 följande:

Hej! Har idag bim-2 och känner mig illamående nu ikväll så hag tog ett gravtest, hur tolkar ni detta? Jag ser ett sträck men vet inte om det är inbillning..

Jag ser också <3 du får uppdatera oss i morgon igen efter att du har tagit de digitala!!
Svar på tråden BIM maj