• lise27

    Sex med sonens lärare

    Förra veckan hände något obehagligt men samtidigt najs. Jag fick ett meddelnde från min 7 åriga sons lärare dagen innan. Han sa att han ville prata med mig om sonens utveckling utan att han skulle vara med. 
    När jag kom till klassrummet eftermiddagen efter, så började vi mötet som vanligt. Han ilädde mötet med att säga att min son var väldigt smart och att han skulle flyttas upp en klass efter sommarlovet(wohoo tänkte jag). Efter en stund kände jag en kemi så jag böjde mig över bordet för att ge honom en kyss (Jag är inte iho p med barnens pappa!!!). Han ryggade tillbaka, men tillslut började han ta på mig och vips så hade vi sex på mins sons lärares kateder. Han var så skön i sängen att jag fick orgasm 4 gånger. Vi börde mycket oral ochså och doggie. 
    Problemet nu är att det är fruktansvärt stelt när jag ska hämta min son på skolan ush och fy. Vad ska jag göra, låtsas som inget har hänt?
    /behövande mamma

  • Svar på tråden Sex med sonens lärare
  • CitronTulo

    Väldigt gränslöst beteende att kyssa sitt barns lärare på ett möte om ditt barn!
    Varför liksom? Kemi eller inte, varför? Hela världen är ju full av karlar!!

    Att sen inte heller han verkar ha några spärrar gör ju inte saken bättre utan glatt sätter på sin elevs mamma.. jösses vilka människor det finns!

  • Anonym (Usch)

    Väldigt opassande beteende. Så gör man bara inte!

  • Anonym (???)

    Du får väl fortsätta göka honom tills det inte känns obekvämt mellan er.

    4-5 föräldramöten per vecka med dig enskilt ska han väl kunna boka in utan att det verkar misstänkt.....

  • Anonym (12345)

    Sprutade han sin sperma i dig i doggy eller missionären?

  • Anonym (Dålig humor)

    Hahaha så dåligt! Usch, verkligen sämsta trolleriet jag har läst på länge ... Men jag ger dig ändå för din humor! Du fick trots allt till det där om att sonen ska få flytta upp en klass efters sommaren ... haha

Svar på tråden Sex med sonens lärare