Inlägg från: Anonym (Jahs) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jahs)

Förhållanden mellan homo- och bi-

Är bi man. Upplever det oftast som att homosexuella oftare håller på att sätta sig in i en massa jobbiga roller, såsom top och bottom, visst där finns de som kallar sig "flexibla" men det blir ändå svårare att hitta någon när folk låser fast sig i påhittade roller och skådespel.

Själv vill man ju bara hitta någon att ha allmänt sex med utan en massa dominanstjafs inblandat.

• Anonym (Jahs)
    Anonym (Bi kille sedan 4år) skrev 2019-09-07 22:14:47 följande:
    Nu vet jag inte hur erfaren el många du träffat men att vi efter lite erfarenhet fattar tycke för en viss smak och börjar gilla en viss roll är något fullständigt självklart och inget påhitt el tjafs. Det handlar om att man gillar något och avskyr kanske annat.

Jo jag är tydlig med vem jag vill träffa el vad ska hända. Men när det då dyker upp puckon som inte vill berätta vem de är el vill och bara skriver "träffas nu" så kan han fara o flyga ända in i Rosenbad. Och det samma när man väl träffas vill göra saker som inte alls har med min smak el roll att göra så har jag bara gått.
    Har träffat en del. Jo men det är klart att man kommer överrens innan vad man vill göra vid en träff och vad som går bort helt. Sen är ju vissa saker beroende på hur det känns när man väl är där. För mig går till exempel allt som kopplar tunga till rövhål bort helt då jag tycker det är äckligt.

När det gäller oralsex och analsex vill jag både kunna ge och ta, så där uppskattar jag om personen inte låst sig i en roll och endast kan spela dominant. Jag vill att sexet ska vara ömsesidigt, inte ett maktspel. Antar att det är det som kallas "Switch", men jag vill inte kalla mig det, jag vill inte få det till att verka som att jag bytar mellan roller då jag inte vill se mig i någon roll alls.
Svar på tråden Förhållanden mellan homo- och bi-