• cleoeme

Ett gudasänt missfall?

Är det något mer som har hänt? Förutom att han åkte till sin dotter. Jag menar det låter som om det finns mer problem i bagaget.

• cleoeme
    Tappadstekspade skrev 2019-04-20 14:00:10 följande:

Fått många frågor. Jag har aldrig varit gravid så jag vet inget om missfall. Men när jag googlar är det många som säger att de varit på sjukhuset vid missfall även i vecka 6.

Jag tänkte att ett missfall inte är något som händer var dag och att det vore tryggt att få stöd och inte vara alldeles ensam. Jag känner ingen i stan. Har inga vänner här.

Om han inte ens kan stanna när jag fått missfall då måste jag lämna. Ett missfall ska enligt mig ha gått före umgänget. Det finns gränser för hur stor bajsmacka som era nya ska käka när det kommer till era barn. Här gick min gräns.

Missfall är jättevanligt. 1 av 6 graviditeter slutar i missfall tyvärr. Tråkigt för dig. Men det verkar inte som om ni vart ett par så länge? Jag förstår dig inte riktigt. Du borde kanske snacka med honom om det då.

Men jag förstår verkligen att du blev ledsen och upprörd. Förstår också att det känns tufft när din pojkvän stack och träffade sin dotter istället för att vara med dig. Men bad du honom att stanna hos dig som stöd?
Svar på tråden Ett gudasänt missfall?