• klyban

Bonusdottern knarkar

Tiina87 skrev 2019-04-28 13:25:44 följande:
    Men snälla klyban, du och jag har inget förutsättningslöst samtal i tråden. Har aldrig och haft och kommer aldrig att ha.

Ja, du sagt ganska länge nu att jag vägrar. Du har däremot aldrig sagt vad det är jag vägrar.

Nej, inget jag ens påstått.
    Varför säger du en så konstig sak för?

Och varför inget sådant sker, det är för du vägrar, och denna gång skriver du det så alla kan se.

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-28 13:52:47 följande:
    Därför att du verkar tro det...

Vad är det jag vägrar enligt dig?

Nä, det är ett faktum nu, du fullständigt vägrar prata om det jag pratar om.
    Men du känner att du inte vill vara utanför, så du bara skriver ord på en rad utan betydelse.

hur många meter var det?
  • klyban
    pulverpåse skrev 2019-04-28 13:50:47 följande:

väldigt moget av er att smutsa ner tråden med ert tröstlösa jävla tjafsande. det finns en mejlfunktion för sånt, om nu era självbilder verkligen är så jävla trasiga att ni måste gräla som två tonåring

bra jobbat

Jag är seriös, men tina hatar mig illa, så hon måste göra så här, då det är hennes natur.
    Detta är inte första gången, utan mer typ 100:e gången samma sak sker med denna användare.

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-28 14:07:58 följande:
    Jag har inte vägrat prata om "förutsättningslösa samtal". Jag talade däremot om för dig att yr mitt erfarenhet är det inte alltid dessa fungerar. Och utifrån det ts har sagt så har de prövar och inte kommit någon vart och därifrån är det dax för ts att vända sig till andra instanser.

Yup, hela tiden.
    Jag vet inte varför du vägrar prata om det jag pratar om, och sen inbillar du dig ska ha rätt och när du vägrar.
    Det kommer aldrig ske.

Ett förutsättningslöst samtal går inte till som du säger, finns inget som tyder på ett sådant har skett ens.
    Och ditt dömande är den raka motsatsen i vad ett förutsättningslöst samtal är.
    På alla plan berättar du att du inte har en susning i vad det är ens.

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-28 14:16:18 följande:
    Och var har jag skrivit om hur ett förutsättningslöst samtal går till? Visa det inlägget.

Och hur anser du att ett förutsättningslöst samtal går till?

Vad är definitionen på förutsättningslös för dig?

Du säger ett sådant skett, dock finns inget som tyder på detta.

Jag tänker inte hjälpa dig vad ett sådant är, antingen vet du, eller vet du inte.
    Och nu är svaret att du inte vet.

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-22 07:33:36 följande:
    Du ska göra en orosanmälan till soc och du kan även polisanmäla dottern, speciellt om hon har narkotika i hemmet.

Ditt första inlägg, och i vad finns mer och säga om förutsättningslösa samtal och dig?
    Inget, du är så extremt ointresserad av detta så det blir komiskt.

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-28 14:37:03 följande:
    I mitt första inlägg har jag öht inte pratat om npgon förutsättningslöst samtal. Det var svar på vad ts skulle göra nu.

Jag frågar ju dig vad du definierar som förutsättningar samtal. Det visar på intresse, inte ointresse.

Nä, men det visar klart vilken skola du tillhör, och där hör inga förutsättningslösa samtal hemma ens.

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-22 12:39:38 följande:
    Det verkar som att ta redan prövat det... Missbrukande ungdomar (eller för den delen vuxna) är allvarliga saker och de behlver omgående hjälp. Att diskutera situationen hjälper föga.

Men sure, vi kan ta ditt andra inlägg som då berättar att det är minsann allvarligt med missbrukare.
    Och hur går det ihop att sätta en sådan på personen man ska ha ett förutsättningslöst samtal menar du?

Och förekommer samtalet genom säga det inte hjälper att diskutera, hur ska du veta detta då du vägrar ens ta ett sådant?

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-22 12:39:38 följande:
    Det verkar som att ta redan prövat det... Missbrukande ungdomar (eller för den delen vuxna) är allvarliga saker och de behlver omgående hjälp. Att diskutera situationen hjälper föga.

Men sure, vi kan ta ditt andra inlägg som då berättar att det är minsann allvarligt med missbrukare.
    Och hur går det ihop att sätta en sådan på personen man ska ha ett förutsättningslöst samtal menar du?

Och förekommer samtalet genom säga det inte hjälper att diskutera, hur ska du veta detta då du vägrar ens ta ett sådant?

hur många meter var det?
  • klyban
    Tiina87 skrev 2019-04-28 15:04:01 följande:
    Det är allvarligt när man missbrukar narkotika, både som vuxna och barn.
    Att ha ett förutsättningslöst samtal med en missbrukar brukarna vara dömt till att misslyckas. Dessutom har ts redan prövat att samtala med det barnet som missbrukar samt föräldrarna, vilket inte har givit något resultat.
    Och nej, jag vägrar inte att ha förutsättningslösa samtal. Har haft många genom åren (både med missbrukare och andra). Tyvärr så ha de med missbrukare inte gett önskar resultat, faktiskt inget resultat alls. De med andra icke-missnrukare har varit bra och resultatrika samtal.
    Fyi så är inte jag TS.

Igen så finns det ingen som ändrar nått man kan göra efter detta samtal.
    Men vägrar du prata om det, så kommer jag fortsätta beta av dina inlägg, där du så tydligt visar att du inte har en susning vad detta är för något.

Att låta bli ta denna diskussion, det är samma som låta bli och öppna dörren när man ska gå igenom den.
    Och sen ringer en rivningsfirma för riva hela huset istället.

hur många meter var det?
Svar på tråden Bonusdottern knarkar