Inlägg från: Krossat hjärta |Visa alla inlägg
  • Krossat hjärta

Snälla hjälp mig!!!!

Du har ingen som helst rätt att döma mig eller mina handlingar. Det är precis vad du har gjort här. Jag dömer inte ens min man, trots ganska mycket bevis, utan ställer mig frågan vad han pysslar mig och om han svikit mig på ett sätt som jag finner oacceptabelt. För mig är det emotionell otrohet att logga in på sajter som Victoria Milan. Jag älskar min man över allt annat. Det är ngt som du verkar ha glömt här. Jag vet inte om du uppmärksammar det själv men du har en väldigt hemsk och anklagande ton. Du bevöver inte heller berätta för mig om diverse lagar. Jag har studerat på universitetet i fem år och kan lätt ta till mig den informationen själv. Sedan drar du också slutsatsen att jag snokat i min mans telefon. Du tror kanske inte det kan vara så att jag upptäckte det av ett misstag? Att det var en slump att jag såg sökningarna när jag lånade min mans telefon. Alltså, har man inget mer vettigt att säga och dömer så behöver man inte heller yttra sig. Mitt inlägg var ett desperat rop på hjälp!

• Krossat hjärta

För mig är det otrohet och ett enormt SVEK att surfa runt på sexdejtingsidor som Victoria Milan. Hur du lägger din ribba (väldigt lågt verkar det som) är upp till dig. Det beror också på vilka överenskommelser man har sedan tidigare med sin partner och hur de två parterna drar gränsen för otrohet. Utifrån dina svar misstänker jag att du gör samma sak mot din partner. Jag hoppas innerligt att du vet vilken smärta du orsakar. Och nej, jag skulle aldrig svika en människa som jag lovat trohet på ett sådant sätt!

Jo, jag såg hans sökningar av en slump. Jag lånade hans telefon med hans godkännande eftersom jag glömt min egen i bilen efter en storhandling. Det är du som drar egna slutsatser här. Jag jag söker inte "medhåll i mina gärningar". Jag bryr mig ärligt talat inte heller om vad du tycker om det. Jag gör allt som står i min makt för att rädda vårt äktenskap. Hade jag varit säker på vad han gjort så hade jag inte skrivit här.

Ni vill jag att du lämnar min tråd!

• Krossat hjärta

@Benjaminlynch

Tack för ditt svar. Det måste vara en sökning som han gjort eftersom ordet stod i listan när man ställde sig i sökhistoriken. Det var liksom inget "förslag" tyvärr.

• Krossat hjärta

@Anonym (seriös)

Tack fina du! Du verkar vara en vettig människa. Jag snokade inte runt till en början utan letade efter ett recept på Google eftersom jag glömt min mobil i bilen. När jag såg vad han sökt på på Google så kollade jag hans sökhistorik för jag kunde först inte tro att det var sant.

Ha det bra!

Svar på tråden Snälla hjälp mig!!!!