Snälla hjälp mig!!!!
Jag har inte dömt dig utan bara dina handlingar på exakt samma sätt som du dömt din mans handlingar.
Man ser inte sökningar av en slump, du berättar själv om att du snokar osv.
Du får inte medhåll i dina gärningar och varför ska du få det?
Sopa rent framför egen dörr...
Universitetsstudier är inte ett mått på vare sig intelligens eller förmåga att ta till sig information. Det är bara ett mått på envishet och målmedvetenhet. Och vad har din utbildning med ämnet att göra? Den rättfärdigar inte på något sätt ditt svek mot din man.
"Emotionell otrohet" är bara ett jävla tramseri. Du har gjort en sanning klar och anklagar honom för den sanningen, din sanning som inte är hans sanning. Otrohet avses att ha en förbindelse MED någon och det har han inte haft, emotionellt. DU känner dig emotionellt sviken men det är inte samma sak som att han har svikit dig med "emotionell otrohet".
Ts. Lyssna inte på denna människa. Jag håller med om att man inte snokar. Håller även med att kommunikation är vägen att gå.
Men. JO man kan se sådant av misstag. Man lever under samma tak. Man har kanske gemensam dator/padda och/eller använder varandras telefoner. Vet inte hur andra lever men jag o min man kan använda varandras telefoner utan problem. Det händer inte ofta men ingen av oss skulle reagera med att vi gjort intrång i varandras privatliv herregud. Jag har flertalet ggr tagit min mans telefon och googlat runt och ja då ser jag ju vad han googlat mest eller vad som ligger sparat. Så skulle han logga in på sådana sidor så skulle jag ju kunna upptäcka dom av misstag om han inte raderat dom. Och ja då skulle jag också ta upp diskussionen om varför och inte skämmas det minsta för det skedde av misstag.
Nej jag skulle inte ta telefonen för att sitta och snoka men ramlar jag över det av misstag så låtsas jag inte som ingenting! Och jag uppfattar inte det som att TS till en början medvetet letat efter saker i hans mailkorg/Google sökningar.
Ts. Omöjligt att svara på vad han gjort. Men följ din magkänsla och kommunicera med din man. Han kan ha varit otrogen fysiskt eller ej, eller kan dras åt det hållet av olika anledningar. Kommunicerar ni så kan ni också upptäcka vad som gått snett. Varför han känner behovet att vara på sådana sidor. Ni kan komma fram till hur ni vill fortsätta. Så att ni båda är nöjda och utan misstro mot varandra.
Lycka till!