Snälla hjälp mig!!!!
Ungefär samma sak hände mig för ett tag sen. Av en slump (och jo det var verkligen en slump. Maken pratade i telefon i MIN mobil så jag lånade hans för att snabbt googla upp svaret på en fråga ett av barnen hade. Vi lånar ibland varandras om den ena har dåligt med batteri osv så inget konstigt alls.) såg jag att han sökt på porrsidor. Jag har inget emot att han tittar på porr, det händer att jag själv gör det. Och förr hände det att vi gjorde det tillsammans. Så först blev jag bara paff och lite full i skratt liksom. Ryckte på axlarna och sa inget till honom. Men efter nån dag tog nyfikenheten över och jag kollade hans historik och såg saker jag inte kände mig bekväm med. Jag frågade honom om det och han blev helt ställd. Förnekade och slingrade sig. Skyllde till och med på någon annan! Jag bröt ihop totalt. Inte för att han besökt dessa sidor utan för att han förnekade det. Att han ljög för mig. DET var det stora sveket. Efter nån dag ville han prata om det och bad om ursäkt för att han ljugit, var precis som din man extra kärleksfull och ångersam. Nu har det gått några månader och det gör inte lika ont längre. Men det känns. Och jag känner inte att jag litar på honom till 100% längre. Om han kunde förneka en sån här ?liten? sak och ljuga o slingra sig och spela totalt förvånad vid konfrontation så... Jag vet inte. Det känns.
(Och för att förtydliga, det var inte bara porrsidor han kollat på utan även nån dejting/chatt-sida han registrerat sig på men inte varit aktiv på. Än.)