Inlägg från: Anonym (Rofl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rofl)

Snälla hjälp mig!!!!

Anonym (man) skrev 2019-04-24 16:18:50 följande:
    Ja det brottet lär ju säkert hamna högst upp på polisens priolista. Släpp alla mordutredningar, vi har någon som snokat i en telefon här !!!

Pratar med varandra? Men självklart, för om personen varit otrogen så kommer ju hon/han såklart erkänna precis allt bara du frågar, eller hur?

Det är väl inget konstigt? Alla som är otrogna kommer tala sanning så fort man bara frågar. Precis som alla erkänner sig skyldiga till brott, så snart någon bara frågar.

Jag lovar! Det händer faktiskt ofta. Drömmer Solig

• Anonym (Rofl)
    uhsumkat skrev 2019-04-24 20:12:44 följande:
    Vad bra att du berättar så målande att du befinner dig på sandlådenivå.
    För övriga vuxna så finns det mer än enorma överdrifter. 
    Med andra ord: det är inte bara mord som utreds och anmäls.

Jag förstår att du talar av egen erfarenhet med att inte gå att diskutera med. Alla, de allra flesta är betydligt mer mogna och ansvarstagande än så. Och det går faktiskt att prata med dem. Men har man din inställning, att du har hela sanningen och allt annat är lögn så kommer hela världen och alla ljuga för dig. Men som ovan, de allra flesta vuxna har en betydligt mer mogen attityd till sin egen sanning och andras lögner.
    Tror du att de som är otrogna är mogna nog att tala om sanningen? Varför är de då otrogna till att börja med?
Svar på tråden Snälla hjälp mig!!!!