• Anonym (Familjen växer)

Ni som har eller haft sex med välutrustade män

Jag förundras ofta när jag tittar på porrklipp där en väldigt välutrustad man har sex med en kvinna. Ofta väldigt smal och liten i kroppen. Det måste ju spänna enormt i muffen för tjejen när han pressar sig in. Oavsett hur blöt hon är. 

Så här är då en fråga till alla er kvinnor här på forumet som har erfarenhet av att knulla med välutrustade män (speciellt grova penisar). Spänner det?

• Svar på tråden Ni som har eller haft sex med välutrustade män
  • Anonym (Haha)

Alltid undrar också hur supertunna smala små tjejer klarar av att ha sex utan att gå sönder

• MammAmma

Det kan spänna i början, men slidan är mycket töjbar you know, det går över när den anpassat sig.

• Fjäril kär

Eftersom det kan få plats en baby där i en förlossning så är kukstorlek inget problem. Slidan är anpassningsbar.

• Ulla B

Kvinnor är ju olika lång på insidan också. Jag har aldrig haft problem utan tycker det är njutbart men vänninor har ofta klagat på att det går för djupt och gör ont

• Anonym (Tjejkompisen)

Tjocka/stora tjejer kan vara mkt mindre inuti. Slidan blir ju inte större/mer töjbar för att man har mer fett på kroppen...

Men ja jag har haft sex med en person med 16,5 cm i omkrets. Det känns mindre då (speciellt i början) för det blir så utspänt.

Fjäril kär skrev 2019-04-23 13:29:50 följande:

Eftersom det kan få plats en baby där i en förlossning så är kukstorlek inget problem. Slidan är anpassningsbar.

Det går inte att jämföra med en förlossning. Då har slidan förberetts med speciella hormoner i 9 månader... och det gör ont och man kan gå sönder ändå...
  • Anonym (Stay)

Ja som tjejerna ovan säger så anpassar ju sig slidan. För mig tog det flera omgångar innan vi fick in den helt utan att det gjorde ont :)

• Anonym (W47)

Hellre en grov kuk som är normallång än en lång kuk. Gillar när den är grov och känslan som man får av det än en normalgrov kuk som är lång. Tycker inte om känslan när den tar i botten(gör faktiskt lite ont). Är kuken både lång och grov så funkar bakifrån bäst för mig..

• Elefantmannen2

Finns mängder med trådar i ämnet. Hur stor fitta någon har korrelerar på intet sätt med kroppsbyggnad och storlek.
    Stor eller liten i kroppen har andra för- och nackdelar.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2019-04-23 13:34:53 följande:

Tjocka/stora tjejer kan vara mkt mindre inuti. Slidan blir ju inte större/mer töjbar för att man har mer fett på kroppen...

Men ja jag har haft sex med en person med 16,5 cm i omkrets. Det känns mindre då (speciellt i början) för det blir så utspänt.

Det går inte att jämföra med en förlossning. Då har slidan förberetts med speciella hormoner i 9 månader... och det gör ont och man kan gå sönder ändå...
    Det här var något jag aldrig hört men det låter intressant! Min partner är rätt välutrustad och jag hade alltid trott att det skulle ge mer intensiv njutning men upplever tvärtom att jag knappt känner något trots att jag njuter enormt av att onanera med två fingrar. Kan det alltså vara så att han är för stor och att det därmed faktiskt känns mindre? Trodde alltid motsatsen, att större = mer känsla eftersom det blir mer tryck mot väggarna så att säga, men det här vore intressant ny information!
  • Anonym (Tjejkompisen)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-04-23 19:44:00 följande:

Det här var något jag aldrig hört men det låter intressant! Min partner är rätt välutrustad och jag hade alltid trott att det skulle ge mer intensiv njutning men upplever tvärtom att jag knappt känner något trots att jag njuter enormt av att onanera med två fingrar. Kan det alltså vara så att han är för stor och att det därmed faktiskt känns mindre? Trodde alltid motsatsen, att större = mer känsla eftersom det blir mer tryck mot väggarna så att säga, men det här vore intressant ny information!

Ja det är så jag upplever det och om man töjer ut hud så känns det mindre. Det är därför man tex sträcker ut huden innan man noppar ögonbryn om man vill att det ska göra mindre ont :)
Svar på tråden Ni som har eller haft sex med välutrustade män