Inlägg från: Anonym (ledsen?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen?)

Varför gråter hon efter orgasm?

Har rätt nyligen träffat en tjej. Jag är rätt sexuellt oerfaren. Efter att hon kommit, så börjar hon gråta. Det här är lite obehagligt. Hon säger att det är mycket känslor som kommer ut och att det är inget allvarligt. Hon är inte ledsen egentligen utan glad. men det tror jag inte på. Det här händer oavsett om jag smeker henne eller vi har sex. Hon vill väldigt mycket, låter väldigt glad, kommer, sedan kommer gråten.

Jag vet inte hur jag skall göra riktigt. Vi känner inte varandra jättebra ännu, och hon vill inte diskutera saken. Hon är dessutom väldigt, väldigt på och vill ha sex, väldigt ofta, men gråter ändå varje gång. Skyndar jag på och kommer före, så smeker hon sig själv fort och aggressivt, kommer och sedan gråter.

När hon gråter så slaknar jag givetvis, men efter hon torkat tårarna så vill hon suga så att jag också kommer. Det är svårt att trösta henne med, det känns helskumt för det är ju jag som fått henne att gråta. Även om hon säger att det är inte mitt fel. Det är som om hon vill att jag inte skall låtsas om att hon gråter, men hon gråter ju. Vet inte vad jag skall göra eller säga?

vad hade du gjort om du var jag?

• Svar på tråden Varför gråter hon efter orgasm?
  • Anonym (ledsen?)
    Anonym (Gråter) skrev 2019-04-23 17:36:27 följande:

Jag (tjej) kan också börja gråta efter en orgasm både när jag är med andra eller är själv. Vet inte vad det beror på, om det är för att man slappnar av och alla känslor bara kommer. Det kan säkert vara så för henne också, att det är svårt att sätta ord på varför hon börjar gråta. Hon verkar ju av din text att döma vara positiv inställd till sex och faktiskt njuta av det. Du får nog ha lite tålamod så kommer hon nog berätta mer vad det handlar om men förstår att det är jobbigt att hantera i den situationen som är.

Förutom gråtandet är det lite andra grejer sexuellt som känns lite...ja knas.

Hon har vad jag tror är självskadeärr. Gamla sådana (vad jag tror), och väldigt små. Men väldigt många. Dessa placerade diskret. Högt upp på insidan låret och ljumsken. Även runt könet men det skulle ju kunna vara efter slarvig intimrakning?
  • Anonym (ledsen?)
    Anonym (Stigbygel) skrev 2019-04-23 18:18:32 följande:

Hon kanske blir känslomässigt berörd, om det är en ny upplevelse för henne helt enkelt. Jag tror att det kan handla om många faktorer, hon kanske lägger mycket känslor till sexet. Tycker inte att det är så konstigt, men förstår dig också att det kanske känns lite avtändande för dig om du inte förstår vad som händer. Men låt henne komma några ggr, sen borde känslostormen lägga sig. Se det istället som en komplimang kanske..

Jag har svårt att se gråtande som en komplimang.
  • Anonym (ledsen?)
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-23 19:15:45 följande:

Det var väldigt vanligt bland unga tjejer att skära i sig själv under en period. Åldersspannet 11-18 en bit in på 00-talet. 
    Det innebär inte grav problematik av något slag, oftast vanliga "tonårsproblem". Och om det var jobbigare än så är det fortfarande länge sedan utgår jag från. Finns inget som säger att varken problemen eller problematiken längre finns.

Fråga henne.

Om självskadeärren? Hur gör jag det? "Jo, du när jag var nere med huvudet mellan dina ben såg jag att du har en stor mängd små ärr bredvid muffen och högt upp på låren som ser ut att vara gjorda med något vasst föremål du rispat dig med dussintals gånger. Jag ser även att du rispat något som jag tror är bokstäver. Men det är rispat över det till oläslighet. Vad försökte du skriva? Skall vi prata om det?" Det känns som att det skulle bli sista gången jag får vara i närheten av det området om jag skulle säga detta?
  • Anonym (ledsen?)
    Anonym (Hon grät varje gång.) skrev 2019-04-23 19:57:53 följande:

Är det verkligen ärr eller bara celuliter och bristningar? Det är lätt att ta miste för ett otränat öga.

Kvinnan verkar ha god sexuell aptit och att gråta vid orgasm verkar hyfsat vanligt.

Jag tror inte hon har en enda cellulit eller bristning någonstans på kroppen. Jag själv har stora bristningar på överarmarna, lats (ryggen) och på bröstet, de är lite lilafärgade i tonen och är decimeterlånga och 1cm c:a tjocka, det hon har är små vita smala ärr. Men ja efter att ha läst denna tråden behöver jag nog inte vara så rädd för tårarna, det verkar ju inte helt ovanligt.
  • Anonym (ledsen?)
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-23 20:06:27 följande:
    Varför det? Hon är givetvis medveten om ärren och att du ser dem. Jag tycker att det är en naturlig fråga. 
    Ja du har nog rätt. men hade man velat visa upp ärren hade man väl inte ristat dem i den regionen utan i armarna?
Svar på tråden Varför gråter hon efter orgasm?