Varför gråter hon efter orgasm?
Har rätt nyligen träffat en tjej. Jag är rätt sexuellt oerfaren. Efter att hon kommit, så börjar hon gråta. Det här är lite obehagligt. Hon säger att det är mycket känslor som kommer ut och att det är inget allvarligt. Hon är inte ledsen egentligen utan glad. men det tror jag inte på. Det här händer oavsett om jag smeker henne eller vi har sex. Hon vill väldigt mycket, låter väldigt glad, kommer, sedan kommer gråten.
Jag vet inte hur jag skall göra riktigt. Vi känner inte varandra jättebra ännu, och hon vill inte diskutera saken. Hon är dessutom väldigt, väldigt på och vill ha sex, väldigt ofta, men gråter ändå varje gång. Skyndar jag på och kommer före, så smeker hon sig själv fort och aggressivt, kommer och sedan gråter.
När hon gråter så slaknar jag givetvis, men efter hon torkat tårarna så vill hon suga så att jag också kommer. Det är svårt att trösta henne med, det känns helskumt för det är ju jag som fått henne att gråta. Även om hon säger att det är inte mitt fel. Det är som om hon vill att jag inte skall låtsas om att hon gråter, men hon gråter ju. Vet inte vad jag skall göra eller säga?
vad hade du gjort om du var jag?