-
Jo, det är klart, vi får hålla alla tummar och tår! :)Myrkrypet skrev 2019-06-17 12:44:29 följande:Jag känner samma, vanliga pms symtom, men vi håller hoppet uppe till mensen faktiskt kommer! Eller hur? :)
-
Ok tjejer, pust! Under eftermiddagen kom någonting över mig, en stark känsla av att jag är gravid. Har inte BIM först tidigast midsommarafton men när jag kom hem sp kunde jag inte låta bli. Testade med testlagrets sticka och en cb sticka (den som visar plus). Cb stickan var negativ men testlagrets sticka visade jättesvagt två streck. Intalar mig själv att det var ett spökstreck. Är ju ingen morgonurin så rent krasst borde väl strecket vara lite starkare imorgon om det inte var ett spökstreck?
Nervöst nu... -
Jag försökte men det syns inte, jag hoppas jag får med det på bild imorgon. Kan ju dock ha varit ett spökstreck.Sofiiakarin skrev 2019-06-17 16:21:31 följande:
Kan du inte bifoga bild?! :)
Men jag håller tummarna.
Hur går det för er, när tänker ni testa? -
Grattis!!! Jag hoppas jag plussar imorgon bitti! :)emlo86 skrev 2019-06-17 19:46:40 följande:
Å där kom strecket väldigt väldigt fort. Testat negativt fram till torsdag förra veckan.
-
Sambon har gömt mitt gravtest haha, tycker jag är testoman och tycker vi ska vänta till BIM. Har beställt nya med express som kommer i eftermiddag :) Börjar bli ganska säker på att jag är gravid, inte pga testet utan symptomen. Kroppen kan ju naturligtvis luras men har en stark känsla.
Det sjuka är att när jag räknade ut ev bf datum så fick jag skottdagen, alltså 29 feb haha
Hur känner ni andra som närmar er BIM? -
Förstår känslan men hoppet är inte ute förrän mensen faktiskt kommer. Jag håller tummarna att många av oss plussar snart!Myrkrypet skrev 2019-06-18 08:00:05 följande:
Tog ett clearblue testa tidigt imorse och det var helt blankt, bim på fredag och har faktiskt inte heller någon känsla av att det skulle tagit denna månaden, tyvärr :(
-
Fendi1987 skrev 2019-06-18 13:54:53 följande:
Hehe så han har gömt ditt test, då får du vänta till i eftermiddag! Hoppas på ett plus för er skull :)
Jag är på bim -3,4 (en app säger 3 de två andra säger 4)
Är fortfarande allmänt svullen kring magen, känner lite att det liksom drar inne i magen, långt ner, på något sett.
Har vita mjölkiga flytningar, men inte mer än så..
Är väldigt sugen på att testa redan nu, men min sambo sa att vi borde vänta till efter helgen.
Dessutom ska vi va med min familj ute på landet, och skulle det vara så att jag plussade innan midsommar och inte dricker någon alkohol så skulle min familj undra om jag slagit i huvudet.
Dom vet att jag älskar öl och vin ;)
Får helt enkelt hålla ut!
-
Kanske ska svara också haha. Det drar och stramar i livmodern på mig med. Skulle bli väldigt förvånad nu om det visar sig att jag inte är gravid men å andra sidan har jag varit skengravid förut. Ska försöka hålla mig till imorgon bitti men vi får se:)
-
Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.
-
Grattis!!! Jag plussade nu på morgonen :)sofiathereseh skrev 2019-06-18 16:51:03 följande:
Supersuper svagt början till ett streck? Vad tror ni? BIM imorgon!