• Anonym (Sofie)

    Positivitet med p-piller/ minipiller

    Jag har använt avbrutet samlag i 2år och funkat utmärkt men har ändå börjat fundera på att skaffa p-piller eller minipiller men är livrädd för att bli tjock eller få dålig hy så därav så undrar jag vilka p-piller/ minipiller ni äter och vad som är för och nackdelar och om ni hade valt att börja med något av det eller fortsätta med avbrutet samlag? Tack på förhand

  • Svar på tråden Positivitet med p-piller/ minipiller
  • Anonym (sexy)

    Hej jag har alltid använt kondom som huvud preventiv medel, men när jag träffade min senaste tjej så använde hon p-piller.
    Det var väldigt lättsamt vi behövde aldrig fundera bara att njuta speciellt när vi hade druckit fortsätta från små hångel till fullbordat samlag.
    men jag övertalade henne att göra ett uppeholl och bara använda kondom -avbrutet och "säkra perioder" och hon fick en betydligt större sex lust ....

  • Anonym (Statistikern)
    Anonym (sexy) skrev 2019-05-11 01:02:09 följande:

    Hej jag har alltid använt kondom som huvud preventiv medel, men när jag träffade min senaste tjej så använde hon p-piller.
    Det var väldigt lättsamt vi behövde aldrig fundera bara att njuta speciellt när vi hade druckit fortsätta från små hångel till fullbordat samlag.
    men jag övertalade henne att göra ett uppeholl och bara använda kondom -avbrutet och "säkra perioder" och hon fick en betydligt större sex lust ....


    100%-ig korrelation och klockrent svar på frågan.


    Individer reagerar olika på olika preparat. Om det fanns ett mirakelpiller ingen fick biverkningar av hade det såklart dominerat marknaden. TS får lyssna på personen som skriver ut och testa en annan aktiv substans om vikten ökar eller finnarna kommer.


    (En vanlig biverkning av avbrutna samlag är graviditet)

  • Anonym (sexy)

    Ja det har du rätt i men p-piller är ju inte det bästa för kroppen.
    Det är en avvägning man får ta jag är hellre försiktig än att tjejen ska må dåligt

Svar på tråden Positivitet med p-piller/ minipiller