• Anonym (Lovie)

    Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan

    Det är svårt för mig och min älskare att få till träffar i det hektiska vardagspusslet. Kanske var tredje vecka lyckas vi få till ett hett möte (mest bara sex). Min kropp tycker det är alldeles för sällan, funderar på att hitta en älskare till...

    Hur ofta träffar ni era älskare/älskarinnor?

  • Svar på tråden Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan
  • Anonym (Platsbrist)
    Anonym (Lovie) skrev 2019-05-14 08:41:41 följande:

    Skulle aldrig vara ett alternativ för mig. Jag älskar flirtandet och skickande av sexiga bilder mellan träffarna. Spänningen. Bekräftelsen av att veta att någon tycker jag är snygg och sexig. Att någon längtar hett efter min kropp...


    Men varför inte? Har du kunnat hitta en så borde du väl kunna hitta en till. Krävs lite mer letande bara. På det du skriver så verkar du gilla jakten och uppvaktandet innan själva sexet.
  • Snoggen

    Aldrig haft en älskare men att träffa någon som är i en relation och gärna äldre hade varit drömmen. Smygandet, sexmöten, chattandet, teasandet med bilder. Att vara mannen som mättar en äldre kvinnas sexlust är jäkligt eggande. Speciellt när gubben i hennes relation inte klarar uppgiften.;)

  • Anonym (Oregelbundet men mycket)

    Min älskare bor i ett annat land och besöker mig inte här hemma i Sverige.
    Så jag brukar träffa honom väldigt mycket under fyra veckors semester och vid kanske 3-4 andra gånger under året.
    Det blir alltså väldigt mycket och intensivt under vissa perioder men det kan gå tre månader utan att vi träffas på riktigt.
    Under mellantiden håller vi kontakt och "leker" också en del på distans.

  • 66Joy
    Anonym (Oregelbundet men mycket) skrev 2019-05-23 10:59:42 följande:

    Min älskare bor i ett annat land och besöker mig inte här hemma i Sverige.
    Så jag brukar träffa honom väldigt mycket under fyra veckors semester och vid kanske 3-4 andra gånger under året.
    Det blir alltså väldigt mycket och intensivt under vissa perioder men det kan gå tre månader utan att vi träffas på riktigt.
    Under mellantiden håller vi kontakt och "leker" också en del på distans.


    Spännande! Vet din man om din älskare?
  • Anonym (Jessie)

    Träffade min älskare i går kväll fyra veckor sen sist. Bi är båda gifta. Helt underbart

  • Anonym (Jessie)
    Anonym (Lovie) skrev 2019-05-13 10:34:51 följande:

    Det är svårt för mig och min älskare att få till träffar i det hektiska vardagspusslet. Kanske var tredje vecka lyckas vi få till ett hett möte (mest bara sex). Min kropp tycker det är alldeles för sällan, funderar på att hitta en älskare till...

    Hur ofta träffar ni era älskare/älskarinnor?


    Ja det är svårt att få ihop vardagspusslet . Tre veckor är inte länge sju åtta har vi haft emellanåt.
  • Anonym (Oregelbundet men mycket)
    66Joy skrev 2019-05-23 11:02:05 följande:
    Spännande! Vet din man om din älskare?
    Ja.
    De flesta semestrar och ledigheter tillbringar jag och min man tillsammans.
    Under denna tid finns ibland, eller rätt ofta, min älskare med tillsammans med oss, ibland är det bara jag och älskaren.
    Men när min make finns med så är det oftast han som håller i initiativet och är lite mera styrande.
    Vid en del tillfällen reser jag dit utan min man, eller han reser hem tidigare än jag. Det tillför ännu en dimension i min och älskarens relation då jag får egen kvalitetstid ensam tillsammans med honom, vi får liksom bo ihop och leva tillsammans på ett annat sätt. Då får min älskare liksom en helt annan roll när han, tillfälligt, är min första och enda man.
    Och det tillför även lite andra spännande dimensioner i min och min makes relation.
    Ja, jag är mycket lycklig och känner mig alldeles oerhört privilegierad.Kyss
  • 66Joy
    Anonym (Oregelbundet men mycket) skrev 2019-05-23 13:50:04 följande:
    Ja.
    De flesta semestrar och ledigheter tillbringar jag och min man tillsammans.
    Under denna tid finns ibland, eller rätt ofta, min älskare med tillsammans med oss, ibland är det bara jag och älskaren.
    Men när min make finns med så är det oftast han som håller i initiativet och är lite mera styrande.
    Vid en del tillfällen reser jag dit utan min man, eller han reser hem tidigare än jag. Det tillför ännu en dimension i min och älskarens relation då jag får egen kvalitetstid ensam tillsammans med honom, vi får liksom bo ihop och leva tillsammans på ett annat sätt. Då får min älskare liksom en helt annan roll när han, tillfälligt, är min första och enda man.
    Och det tillför även lite andra spännande dimensioner i min och min makes relation.
    Ja, jag är mycket lycklig och känner mig alldeles oerhört privilegierad.Kyss
    det låter ju helt underbart hur du får ha det! Skicka gärna pm så kan jag berätta mer
  • Anonym (Mistress 2)
    Snoggen skrev 2019-05-23 10:27:36 följande:

    Aldrig haft en älskare men att träffa någon som är i en relation och gärna äldre hade varit drömmen. Smygandet, sexmöten, chattandet, teasandet med bilder. Att vara mannen som mättar en äldre kvinnas sexlust är jäkligt eggande. Speciellt när gubben i hennes relation inte klarar uppgiften.;)


    Jisses! Du är ju min dröm. Precis som jag vill ha!
  • Snoggen
    Anonym (Mistress 2) skrev 2019-05-23 14:25:06 följande:

    Jisses! Du är ju min dröm. Precis som jag vill ha!


    Du får väll skicka pm. :)
Svar på tråden Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan