• Gimele

Gravid direkt efter missfall innan mensen, är det möjligt?

Jag fick ett missfall påskdagen, den blödningen var bara den dagen.

Sedan hade jag nån dags mellanrum sen började jag blöda igen, troligen blödde jag ur det sista.. Det tog slut efter ca 4 dagar.

Men sen veckan efter fick jag en helt ren blödning med lite ljust blod som varade knappt en dag.

Det började men lite brunt rester tänte jag, men sen som sagt en ren blödning med ljust blod.

Sen har det inte kommit nånting?

Jag vet inte om jag över tålkar eller kroppen har en väldigt lång pms period efter missfallet..

Men de senaste 2 veckorna har jag haft molande värk i tjejmagen, ömma bröst som det ilar i i omgångar, trötthet och halsbränna.

Sen i går har jag också börjat må illa..

Vet ju inte när jag egentligen ska ha mens nu efter missfallet så det är svårt.. Kanske är pms symtom?

Jag vet såklart att ett grav test är svaret :) men jag tror att det är för tidigt att det ska kunna visa något än därför jag skriver här för att få bolla tankarna.

Mina två andra graviditer har inte hormonerna varit tillräckligt höga för att visa sig på grav testet fören 2 veckor efter BIM..

• Svar på tråden Gravid direkt efter missfall innan mensen, är det möjligt?
  • 2barnsmorsan

Möjligt är det ju men som du själv skriver så kan det också vara pms eller ägglossning eller liknande symptom så det går ju inte riktigt att säga...

Svar på tråden Gravid direkt efter missfall innan mensen, är det möjligt?