• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! 
    En liten fråga till er kvinnor?
    Vad tycker ni om män som klär sig i kvinnokläder?

Själv så tycker jag att kvinnliga kläder är snygga
    och klär mig i det och jag trivs jätte bra att ha på mig det. 

Men skulle vara trevligt att göra vad ni tycker om det

Ricky

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Perjonsson
    Praktisk58 skrev 2019-05-22 21:57:25 följande:

Jag väljer att inte svara eftersom ett ärligt svar skulle leda till att jag blir spärrad igen.

Nu vill jag verkligen veta dina "hemskheter"

Skriv i ett pm till mej.
  • Anonym (Hemma trans)

Beror på vad som menas klä sig i kvinnokläder.

Att som man klä sig i klänning bla bla och gå ut bland folk tycker jag är tokfult men accepterar det.

Men jag brukar hemma el vid sexlek med partner hemma spela flicka och klä mej i sexiga underkläder, nylon, body, kortklänning och inta rollen som flickan som tas analt.

Sen tycker jag att tunna nylon strumpbyxor är ett sjukt skönt och upphetsande plagg som jag sover i, går omkring hemma i el har under andra kläder ute.

PS : mitt ex och jag hade sex med strumpbyxor med öppen gren vilket inte bara gjorde sexet kåtare utan framförallt väldigt tyst då vi hade barn som sov i rummet bredvid som vi inte ville skulle höra.

• Praktisk58
    Perjonsson skrev 2019-05-27 03:56:48 följande:
    Nu vill jag verkligen veta dina "hemskheter"

Skriv i ett pm till mej.
    Cornelis Vreeswijk inte bara Sveriges nationalskald
    utan också en klok man. Han skrev om sina erfarenheter

">

Han fick en månad på vatten och bröd efter mötet
  • Ricky52
    Anonym (Hemma trans) skrev 2019-05-27 04:15:42 följande:

Beror på vad som menas klä sig i kvinnokläder.

Att som man klä sig i klänning bla bla och gå ut bland folk tycker jag är tokfult men accepterar det.

Men jag brukar hemma el vid sexlek med partner hemma spela flicka och klä mej i sexiga underkläder, nylon, body, kortklänning och inta rollen som flickan som tas analt.

Sen tycker jag att tunna nylon strumpbyxor är ett sjukt skönt och upphetsande plagg som jag sover i, går omkring hemma i el har under andra kläder ute.

PS : mitt ex och jag hade sex med strumpbyxor med öppen gren vilket inte bara gjorde sexet kåtare utan framförallt väldigt tyst då vi hade barn som sov i rummet bredvid som vi inte ville skulle höra.

ja så kan man och så göra när det gäller kvinno kläder. Men för min del så är det mest bara för att jag gillar kläderna. Inte för att jag blir upphetsad utan bara för att jag tycker dom är snygga. Att gå eller använda klänningar det gillar jag inte men en snygg skinn kjol och någon snygg topp till eller leggings med passande topp är min grej. Än så har jag inte haft på mig kjol när jag är ute men mer leggings och passande topp till.
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

Hej! jag vill ytterligare en gång tacka alla ni som har svarat i denna tråd.
    Det har varit väldig intressanta svar av er och jag har fått en del Feedback av er.
    Och det tackar jag jätte mycket för. 

Ricky

Kvinnliga kläder
  • Ricky52

Det har varit väldig intressanta svar av er och jag har fått en del Feedback av er.

Ricky

Kvinnliga kläder
  • Ricky52

Ricky

Kvinnliga kläder
  • Anonym (Hemma trans)

Puffar tråden o tror att mitt inlägg raderats.

Jag älskar ha tunna strumpbyxor, body här hemma eller dolt under andra kläder.

En kink är att rollbyta och få vara tjejen i sängen

• Ricky52

Hej du Anonym hemma trans.

Ja visst jag tycker det är snyggt och skönt med strumpbyxor.
    Jag själv gillar att gå i kvinnokläder liksom fullt ut.
    Jag har liksom allt i från topp till strumpbyxor och trosor
    och BH. Jag försöker att köra fullt ut så att säga i kvinnokläder
    och skor.

Mvh. Ricky

Kvinnliga kläder
  • Perjonsson
    Aliona skrev 2019-05-24 19:29:51 följande:

Jag tycker att det är otroligt vackert och sexigt med båda androgyna män och kvinnor, och män som ser manliga ut i övrigt men tex klär sig kvinnligt eller har någon kvinnlig detalj. Såg tex en man på tåget för ngn vecka sedan som var otroligt snygg och klädd i stiliga herrkläder - men med vackra, rödmålade naglar. Blev så spännande kontrast. I synnerhet om du är lång, slank man har du alla möjligheter att klä dig kvinnligt och få det att bli hur snyggt som helst!

Jo jävlar. Jag körde cross i öknen en gång åkte vilse och hojen gick knappt. Hittade ett hus där det var fest dit jag sökte hjälp. Klädde av med blöta skor o strumpor utan att tänka på att kompisens syster hade målat mina tånaglar röda. Stort garv blev det på festen om att jag va gay. Under flera timmar fick jag bevisa att jag var hetro genom att kyssa alla brudar där. Helt sjuk fest med massa galenskaper jag inte kan berätta allt här.
  • Anonym (Hemma trans)
    Ricky52 skrev 2019-08-08 20:08:52 följande:

Hej du Anonym hemma trans.

Ja visst jag tycker det är snyggt och skönt med strumpbyxor.

Jag själv gillar att gå i kvinnokläder liksom fullt ut.

Jag har liksom allt i från topp till strumpbyxor och trosor

och BH. Jag försöker att köra fullt ut så att säga i kvinnokläder

och skor.

Mvh. Ricky

Härligt.

Jag som jag sa använder oftast strumpbyxor hemma för att det är skönt o sexigt.

Men jag kommer nu att även ha mer kvinnokläder som dej för att testa mej jag visar mej aldrig offentligt så. Utan gärna transa till det med likasinnad partner hemma vid bus.

Ligger med tunna strumpbyxor just nu
  • Ricky52

Härligt att höra att det finns Män som vågar lite tycker jag och ta ut svängarna.
    Jag kommer i alla fall att gå ut och visa mig för andra så fort jag känner att jag vågar det.

Det var en kvinna i denna tråden som jag startade om vad kvinnor tycker om män som går i kvinnokläder och hon sa att om ja har en bra kropp och har bra passande kvinnokläder så tyckte hon att liksom att det var bara att köra på.

Och det tyckte jag var fint sagt av henne så det kändes positivt.
    Så på den vägen är det än så länge. Men som sagt var så fort jag känner mig redo så skall jag ta klivet att gå ut på staden i mina kvinnokläder. 

Kvinnliga kläder
  • Anonym (Hemma trans)

Hände en lite kul grej idag.

Jo bara så ni vet ligger jag på soffan i tunna strumpbyxor, body och klänning nu.

Jo till saken.

En kille på kik hade igår varit på en blöt fest och efter när han sov hade en annan kille öppnat byxorna runkade den sovande så han vaknade. Det var skönt men han blev totalpaff att det var en kille och blev som handlingsförlamad och lät det fortgå.

Nu på kik behövde han prata någon i en grupp med bisexuella. Det blev jag som han pratade med i 3 timmar. Han är super hetro och lät runkningen fortsätta och nu sprang tankarna runt i skallen om allt om han nu är gay, pajad, osv eller om det faktiskt var ganska ok????.

Jag stressade ner han, gav goda råd och berättade om mej.

Senare började han lugna sig och åkte till runkkillen som är en bekant för att rensa luften och att detta får inte hända igen. Väl tillbaka vid tangentbordet sa jag att det är helt ok att vara öppen för att prova lite nya saker.

Jag berättade att jag gillar gå hemma i femimina kläder och älskar att ihop med annan man spela flickan i sängen. Och jag skickade en bild på mej till han.

Först blev han paff men sa att kuken blev stenhård av bild o snack.

Det slutade med att han blev intresserad av att träffa mej och han runkade till min bild.

Dvs att från att varit helt anti mot killsex och killar i tjejkläder blev han mycket intresserad och vi ska prata mer annan dag.

• Ricky52

Se där jag det var en trevlig händelse för dig. Hoppas att ni i fortsättningen kommer att träffas vidare.

För min del så är det för att jag tycker kvinnliga kläder är snygga och att
    jag tycker om att klä mig i dom. 

jag tycker och så att det är roligt att höra att det är fler Män som gillar att gå i kvinnliga kläder. Stå på er alla Män som vill klä er i kvinnliga kläder. Bry er inte om vad andra säger.

Kvinnliga kläder
Svar på tråden Män i kvinnokläder