• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! 
    En liten fråga till er kvinnor?
    Vad tycker ni om män som klär sig i kvinnokläder?

Själv så tycker jag att kvinnliga kläder är snygga
    och klär mig i det och jag trivs jätte bra att ha på mig det. 

Men skulle vara trevligt att göra vad ni tycker om det

Ricky

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Ricky52

Nej kanske inte all men det finns kvinnor som klär sig snyggt i en mans kavaj och några snygga byxor och kanske någon snygg slips där till och det kan ju vara lite sexigt.

Själv så är jag inte en stor man utan en man med normal bygd kropp. Så jag försöker att klä mig med stil i damkläder. Kikar mycket på olika webbsidor där det finns snygga damkläder. Och så tycker jag det är väldigt trevligt att läsa era svar.
    Trevligt med lite Feedback så att säga.

Kvinnliga kläder
  • Anonym (Nej)
    Ricky52 skrev 2019-05-24 18:06:16 följande:

Nej kanske inte all men det finns kvinnor som klär sig snyggt i en mans kavaj och några snygga byxor och kanske någon snygg slips där till och det kan ju vara lite sexigt.

Själv så är jag inte en stor man utan en man med normal bygd kropp. Så jag försöker att klä mig med stil i damkläder. Kikar mycket på olika webbsidor där det finns snygga damkläder. Och så tycker jag det är väldigt trevligt att läsa era svar.

Trevligt med lite Feedback så att säga.

Det är inte manskavajer de bär. Det är damkavajer med bystveck, inprovningar i ryggen etc. Kvinnor i regelrätta herrkläder ser snarast ut som clowner. Och slips på en tjej har väl inte synts till sedan1980-talet?
  • Aliona

Jag tycker att det är otroligt vackert och sexigt med båda androgyna män och kvinnor, och män som ser manliga ut i övrigt men tex klär sig kvinnligt eller har någon kvinnlig detalj. Såg tex en man på tåget för ngn vecka sedan som var otroligt snygg och klädd i stiliga herrkläder - men med vackra, rödmålade naglar. Blev så spännande kontrast. I synnerhet om du är lång, slank man har du alla möjligheter att klä dig kvinnligt och få det att bli hur snyggt som helst!

• Anonym (Hen)

Varför skulle en man klä sig i kvinnokläder?
    Vad är meningen??
    Har du bh utan bröst eller??
    Det här är lika underligt som att man pissar eller skiter på
    varandra i sexuellt syfte.
    Kanske trångsynt men .... jajaja

• Ricky52
    Aliona skrev 2019-05-24 19:29:51 följande:

Jag tycker att det är otroligt vackert och sexigt med båda androgyna män och kvinnor, och män som ser manliga ut i övrigt men tex klär sig kvinnligt eller har någon kvinnlig detalj. Såg tex en man på tåget för ngn vecka sedan som var otroligt snygg och klädd i stiliga herrkläder - men med vackra, rödmålade naglar. Blev så spännande kontrast. I synnerhet om du är lång, slank man har du alla möjligheter att klä dig kvinnligt och få det att bli hur snyggt som helst!

Himmla fint skrivet av dig. Jag är väll typ 1,85 lång och har normal kropp. Trevligt att höra att det finns kvinnor som gillar män som klär sig kvinnligt. Jag har pratat med några kvinnor och jag har frågat samma fråga om vad dom tycker. Dom tycker det är spännande när en man klär sig kvinnligt liksom så som du beskriver det och så. Jag gillar och så att måla mina naglar. Synd att jag inte kan skicka någon bild till dig privat jämt bara för att du skall få se hur jag är klädd i kvinnokläder.
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

Hej! jag vill tacka alla ni kvinnor som har svarat i denna tråd.
    Det har varit väldigt intressant att höra om vad ni tyckte om detta med Män i kvinnokläder. 

Ni har gett mig lite feedback och det tackar jag jätte mycket för.

Tack alla ni fina kvinnor där ute. Ta väl hand om er.Glad

Hälsningar Ricky

Kvinnliga kläder
  • Anonym (Hen)

En snubbe i klänning?
     Jaha, som en klimakterie-flata i karl-frisyr och flanell.skjorta hahahahaha
    Nä dra åt helvete  ... snart tror väl folk på Stålmannen och Hulken också???

• AnnaZL

Jag tycker inte ens att alla kvinnor ser bra ut i de kvinnokläder de väljer. Klär du snyggt (enligt mig), så det passar din kropp och kan gå i de höga klackarna struntar jag i vilken avdelning kläderna är inköpta på.

• Ricky52
    AnnaZL skrev 2019-05-26 21:01:21 följande:

Jag tycker inte ens att alla kvinnor ser bra ut i de kvinnokläder de väljer. Klär du snyggt (enligt mig), så det passar din kropp och kan gå i de höga klackarna struntar jag i vilken avdelning kläderna är inköpta på.

Tack snälla du. Ja jag försöker att klä mig snyggt så det passar min kropp.
    Brukar kolla runt lite bland Webb sidorna vad som finn och vad som skulle passa bra i hop så att säga. Jag tycker du har en bra inställning till det jag skriver.

Som sagt det är inte alla som som gillar att se en man i kvinnokläder men det bryr jag mig inte om. Men det finns i alla fall några som gillar att se en man i kvinnliga kläder det är ju alltid trevligt.
    Kvinnliga kläder
  • Perjonsson
    Praktisk58 skrev 2019-05-22 21:57:25 följande:

Jag väljer att inte svara eftersom ett ärligt svar skulle leda till att jag blir spärrad igen.

Svar på tråden Män i kvinnokläder