joss1234 skrev 2019-07-05 10:46:51 följande:
Idag är jag på ÄL+11 och BIM-3 (tror jag) Börjat använda FLO appen och jag tror inte den stämmer enligt när jag hade ägglossning denna månaden då jag känner det så tydligt i kroppen, men men.
Jag tog ju ett test igår morse som visade negativt, men kan ha varit för tidigt. Men känner verkligen att det är något som är skumt och annorlunda i kroppen. Om det hade vart pms hade det typ börjat nu idag eller igår, men haft symtom i snart en vecka.
Det jag känner idag är:
Konstig känsla i magen (molvärk, ilningar av och till, bara allmänt svullen)
trötthet
svettningar (så jag brukar få när mensen kommer, alltså samma dag som mensen kommer)
illamående (i samband med svettningarna)
metallsmak (kände det igårkväll, inte lika starkt idag, än)
Sjukt ömma bröst
lite nedstämd
Jag ska i alla fall vänta med test igen till vid bim eller efter. För att inte bli mer besviken. Men är jag inte gravid så undrar man ju hur fan man kan inbilla sig allt det här... Så konstigt hur detta funkar med att försöka bli gravid.. nån annan som känner igen sig? Känner mig lite knäpp over here..
Innan jag blev gravid med vårt första barn. Så kände jag alla symtom... Jag trodde jag var gravid NÄSTAN varje månad. Tror när man vill så mycket så känner man allt och lite till. Den månaden jag blev gravid hade jag inga symtom... Förutom mensvärk den veckan den skulle komma.. Men den kom aldrig. Utan jag har gravid.
Du kan likaväl vara gravid. De hoppas jag o håller tummarna för! Men känner igen det där att man känner allt.. O det är sååå tydligt. Kroppen lixom luras. O de är så jäävla(ursäkta) frustrerande. Hoppas på ett plus från dig snart! Försöker med syskon nu. Men är ödmjuk då jag vet att all denna stress inför ett plus var så påfrestande för mig. <3