Inlägg från: Sofiiakarin |Visa alla inlägg
  • Sofiiakarin

BIM juli 2019

Varför blir man så glad när NC bekräftar ÄL? Haha! :D ser att många plussat! Hurra! Hoppas de blir fler nu. Hejar på er alla!! <3
  • Sofiiakarin
    Saga92 skrev 2019-07-10 10:41:09 följande:

Ägglossning +10 idag och efter att ha varit så extremt illamående under gårdagskvällen så tog jag ett vanligt test från testlagret nu på morgonen. Med lite fantasi så tycker jag mig se en skugga. Syns nog inte på bilden här. Ska nog fortsätta ta på morgonen ett par dagar för att se om det utvecklas. Spännande! Om jag blir gravid nu vore det på första försöket efter mitt missfall i juni.

Ser också!
  • Sofiiakarin

Hej där.

Jag är på äl+8. Mensen kommer väl om ca 4-5 dagar. Drack en kopp kaffe på morgonen nu. O fick sådant sjukt illamående. Sprang till toan o höll på att spy. Hulkade som bara den.... Någon som vart med om detta? :|

• Sofiiakarin

Asså. Förra graviditeten. Då tog jag ett ägglossningtest då jag inte hade något annat test hemma. Då var jag bim+5 och det blev som ett starkt positivt ägglossningstest.

Jag var gravid då och fick mitt första barn.

Nu är jag bim-5. Och mår jätte konstigt idag. Hade ett ägglossningstest hemma. O tog det... Jag VET att de inte går o förlita sig på det. Jag är väl medveten om det så beöver inga pekpinnar nu!

Tycker detta ägglossningstest är väldigt starkt.....är det någon som vill kommentera detta?

• Sofiiakarin
    Espresso skrev 2019-07-12 14:47:17 följande:

Jag kan ha ganska starka äl-test hela cykeln så jag skulle inte läsa in något i det testet du har tagit. Hade det varit positivt hade det nog varit en annan sak, men nu är det inte det. Jag har också tagit ett äl-test efter bim för skojs skull när jag redan plussat, och det blev extremt starkt.

Nä jag vet att det inte är positivt. Brukar bara inte ha så pass starka ägglossningstest mitt i cykeln.. Men tack för du reflekterade testet! :)
  • Sofiiakarin

Vad tror ni om min kurva? Kan lika gärna gå ner sen innan mens. Jag vet. Bara nyfiken om någon har någon tanke. Bim-3! :)
  • Sofiiakarin

Vad tror ni om min kurva? Kan lika gärna gå ner sen innan mens. Jag vet. Bara nyfiken om någon har någon tanke. Bim-3! :)
  • Sofiiakarin
    hundenhubbe skrev 2019-07-14 08:37:57 följande:

De tycker jag! Köp :D

Jag är så rädd för o bli besviken. Men ser det inte ut som en trifasisk temp? <3
  • Sofiiakarin
    Anonym (hoppfull) skrev 2019-07-14 12:01:56 följande:

Vad tror ni? Vågar man testa imorgon eller bör jag vänta tills efter BIM?

När har du du bim?
  • Sofiiakarin
    Anonym (hoppfull) skrev 2019-07-14 12:01:56 följande:

Vad tror ni? Vågar man testa imorgon eller bör jag vänta tills efter BIM?

När har du du bim?
  • Sofiiakarin
    hundenhubbe skrev 2019-07-14 12:37:24 följande:

Jo de gör de tycker jag :) håller tummarna för ett stort plus!

Kanske ska köpa ett test sen. O ta Imorgon bitti! :) fan blir så nervös... Att de ska vara ett plus eller att det ska vara negativt.
  • Sofiiakarin
    Anonym (hoppfull) skrev 2019-07-14 12:27:18 följande:

På tisdag/onsdag, lite osäker :)

Men tempen har gått ner idag... Jag hade nog tagit ett tempvärde imorgon också för att se att den höjs :) men jag är ju inte helt 100 på detta med tempning så jag kan ha fel.
  • Sofiiakarin
    hundenhubbe skrev 2019-07-14 13:14:27 följande:

Gör de och uppdatera här imorgon bitti :D hjälper gärna till att analysera om de behövs! Lycka till!

Tack! <3
  • Sofiiakarin
    Saga92 skrev 2019-07-14 15:33:29 följande:

Min svaga skugga på graviditetstestet för fyra dagar sedan var någonting trots allt. Idag på BIM är det ett solklart plus :) Jag är glad såklart men nervös. Hade ju ett missfall i v.6 i juni så tänker mycket på det. Jag hoppas detta går vägen.

Åh va härligt! En liten marsbebis hoppas vi på! <3 stort grattis!
  • Sofiiakarin

Ingen mens här. Idag har jag bim. Tempen gick ju ner idag så tror inte alls att det blivit en graviditet.. Eller vad tror ni andra som tempar? Grattis till alla plus!

• Sofiiakarin
    Anonym (Tidigt) skrev 2019-07-16 07:19:36 följande:

Ta ett test så slipper du undra :)

Oså satte jag mig o kissade så kom mensen :) nu slipper jag undra!
Svar på tråden BIM juli 2019