BIM juli 2019

Varför blir man så glad när NC bekräftar ÄL? Haha! :D ser att många plussat! Hurra! Hoppas de blir fler nu. Hejar på er alla!! <3
Ägglossning +10 idag och efter att ha varit så extremt illamående under gårdagskvällen så tog jag ett vanligt test från testlagret nu på morgonen. Med lite fantasi så tycker jag mig se en skugga. Syns nog inte på bilden här. Ska nog fortsätta ta på morgonen ett par dagar för att se om det utvecklas. Spännande! Om jag blir gravid nu vore det på första försöket efter mitt missfall i juni.
Hej där.
Jag är på äl+8. Mensen kommer väl om ca 4-5 dagar. Drack en kopp kaffe på morgonen nu. O fick sådant sjukt illamående. Sprang till toan o höll på att spy. Hulkade som bara den.... Någon som vart med om detta? :|
Jag kan ha ganska starka äl-test hela cykeln så jag skulle inte läsa in något i det testet du har tagit. Hade det varit positivt hade det nog varit en annan sak, men nu är det inte det. Jag har också tagit ett äl-test efter bim för skojs skull när jag redan plussat, och det blev extremt starkt.
De tycker jag! Köp :D
Vad tror ni? Vågar man testa imorgon eller bör jag vänta tills efter BIM?
Vad tror ni? Vågar man testa imorgon eller bör jag vänta tills efter BIM?
Jo de gör de tycker jag :) håller tummarna för ett stort plus!
På tisdag/onsdag, lite osäker :)
Gör de och uppdatera här imorgon bitti :D hjälper gärna till att analysera om de behövs! Lycka till!
Min svaga skugga på graviditetstestet för fyra dagar sedan var någonting trots allt. Idag på BIM är det ett solklart plus :) Jag är glad såklart men nervös. Hade ju ett missfall i v.6 i juni så tänker mycket på det. Jag hoppas detta går vägen.
Ingen mens här. Idag har jag bim. Tempen gick ju ner idag så tror inte alls att det blivit en graviditet.. Eller vad tror ni andra som tempar? Grattis till alla plus!
Brukar tempen gå upp såhär igen? Förstår inte....? Någon? Bim+1 idag.
Ta ett test så slipper du undra :)