Inlägg från: Lustablong |Visa alla inlägg
  • Lustablong

BIM juli 2019

[quote=79724536][quote-nick]Smlan skrev 2019-06-29 20:47:17 följande:[/quote-nick]Imorgon kommer jag inte kunna hålla mig ifrån att testa längre. Det blir ÄL+10 och BIM-4. Jag höll i en nyfödd bebis idag och brösten spände som bara den. Har mått lite illa ikväll och jag känner att det är nåt i kroppen. Förmodligen bara inbillning eftersom jag så innerligt vill det här... Jag kommer bli så oerhört besviken om det inte tar sig denna gång.[/

Håll oss uppdaterade!! Håller tummarna

• Lustablong

[quote=79725223][quote-nick]Smlan skrev 2019-06-30 08:36:46 följande:[/quote-nick]Äntligen ett plus!! Idag på BIM-4 och ÄL+10. Fick till och med ?Gravid 2-3 veckor? vilket är för mycket men jag tolkar det ändå positivt, att hcg är högt.

[/

Wow!! Stort grattis!! Vad roligt

Hur länge har ni försökt? Har du använt dig av ÄL test så du vetat eller har ni bara kört på måfå?

• Lustablong
    lindaochdaniel skrev 2019-06-30 08:58:02 följande:

Hoppar in jag med!!

Är på ÄL+9, har inga speciella symtom mer än lite tröttare. Har haft lite stick i magen för någin dag sedan. Är lite matt i kroppen. Blir anfådd av minsta lilla. Kan ju vara dårlig kondition med :)

Planerar barn nr 6. Minstingen är 16 månader så min trötthet kan ju ha sina förklaringar.. men han sover hela nätter. :)

Nåväl, jag håller alla tummar jag har.

Wow barn nr 6! Vilken mamma du är <3 Lycka till!
  • Lustablong
    hallonsaft24 skrev 2019-06-30 10:04:28 följande:

Jag tog precis ett test. BIM-1 och så kom det här starka strecket upp. Det är inte ens morgonkiss. Tror det är tredje toabesöket för morgonen.

Är helt i chock! Jag var helt övertygad att det inte funkat denna månad eftersom jag haft noll symptom.

Det här blev andra ordentliga försöket sedan mitt MF i april. Hoppas hoppas att det här lilla pyret vill stanna.

Grattis, vad roligt!! Jag håller tummarna att bebis vill stanna hos er <3

Själv har jag BIM nästa helg och enligt clearblue har jag inte ens haft någon ägglossning denna månaden....suck!

Men känner glädje för din skull!
  • Lustablong

[quote=79728231][quote-nick]glitterhitta skrev 2019-07-01 17:04:29 följande:[/quote-nick]Efter lite velande bestämde jag mig för att beställa hem äl-test, jag har aldrig använt dem tidigare då jag märker av min äl rätt tydligt men jag tänkte att det kan vara roligt plus att det stillar mitt behov av att få testa haha!

Idag fick jag dem i brevlådan, i rätt tid, är på cd11 och min äl brukar ske allt från dag 13 till 17 så det ska bli spännande att se vad detta visar :)[/

Spännande! Hör av dig hur det gick.

Själv har jag testat med Clearblue men har visat på låg fertilitet och ingen ägglossning denna cykeln. Vi får se, jag älskar tester men har lugnat mig lite då det lätt blir dyrt!

• Lustablong

Har BIM på lördag och har lovat mig själv att inte testa förrän på torsdag BIM-2. Tur man har två barn som sysselsätter en så tiden går lite fortare

Har köpt Lloyds testa tidigt som mäter hcg så lågt som 10 UI eller vad det nu heter till skillnad från mina RFSU som mäter 25.

Det står att man kan testa Lloyds från dag 4 innan mens men ska ?hia? mig lite så typiskt att tidiga gravsymtom likaväl kan vara PMS symtom....

• Lustablong

Håller tummarna! Har ni använt ÄL tester?

Pepsin skrev 2019-07-02 21:03:27 följande:

Ska testa på torsdag... BIM imorgon. Men har haft menscykeln allt mellan 28-33 dagar. Idag dag 29 i menscykeln.

Har försökt 10 månader utan resultat.

Idag har det börja hugga lite på höger sida? Samt strålar i ljumskarna. Är hugg något gravidtecken tro? Typ som håll fast inte konstant. Ej hänt tidigare månader så borde inte vara mensvärk. Dock är det lite lite lite rosa i flytningarna idag så mensen kommer nog tyvärr...

• Lustablong

Stort grattis!!!!

lindaochdaniel skrev 2019-07-03 09:30:48 följande:

Plussade aldeles nyss på BIM -4

Vi ska nu hoppas på att lille pyret vill stanna kvar i magen. Då blir vi förälsrar till vårat 6e mirakel ????????

• Lustablong

BIM idag och testade negativt. Hade inga större förhoppningar då jag enligt Clearblue advanced visade på låg fertilitet och inte haft någon ägglossning denna cykel.

Inväntar mens..men kom sen på att kommer jag att få mens då det inte verkar finnas något ägg att stöta ut? Är väl ett obefruktat ägg som stöts ut vid mens?

Någon som vet hur det fungerar?

• Lustablong

Aha ok tack för svar!

Bellaa123 skrev 2019-07-06 10:58:13 följande:

Men såg nu att du inte haft någon ägglossning, då kan det antingen komma en blödning ändå eller så uteblir mensen!

Svar på tråden BIM juli 2019