BIM juli 2019
Du måste hålla oss uppdaterade! ![]()
På onsdag, så några dagar kvar! :)
Du måste hålla oss uppdaterade! ![]()
På onsdag, så några dagar kvar! :)
Håller tummarna!! ![]()
Nu börjar jag få upp hoppet, ska tempa imorgon och är den fortfarande hög så tar jag ett test. Min två appar säger olika Bim. Ena är imorgon och andra på onsdag men jag har inga rosa flytningar vilket jag alltid har och i stort sätt ingen mensvärk, känt av nått nyp här och där men inget ihållande. Har inte haft ömmma bröst tills igår men det är pytteliten. Kissar mycket mer än vanligt men jag har inte så stor koll på hur mycket vätska jag fått i mig så det kan vara en slump.
Jag är ofta pessimistisk eftersom det alltid slutar i mens, men nu är saker inte som det brukar och jag BEER till gud för att jag får ett plus!
Ta ett digitalt! Det gjorde jag när jag tyckte mig ana ett streck. Jag fick + på digitalt. Så slipper man överanalysera ![]()
Jo det var otroligt spännande... tills strecket försvann efter 20 min??? Vet inte vad jag ska tro riktigt
Stort grattis! Superstarkt plus ![]()
Det här kanske är en bättre bild...
Men du! Mina billiga teststickor visar ff inte plus trots att jag är gravid. Så misströsta inte. Kan du inte köpa ett digitalt?
Önskar så att det blir din tur att få ett + snart!
BIM idag, och ett svagt men omisskännligt plus. Tempen gick också upp ordentligt. Dock endast minimal stegring jämfört med för 3 dagar sen, så jag tror inte det går vägen. Det gör lite ont.
Stort grattis!! ![]()
Jag håller tummarna till er alla som väntar på plus! hoppas ni får era efterlängtade plus snart!
Jag är på bim+3..testade på bim-5 och fick jättesvag streck. Idag fick sambon gå till apoteket och köpa ett test. Han kom tillbaka med den billigaste han kunde hitta (hade förväntat mig med en Clearblue) :)
Men det funkade ändå. Fick starkare streck nu!
Plussade förra helgen och är 38 år. Blir vårt tredje barn. Blev till på andra försöket efter spiraluttag.
Hur gamla är dina andra barn. Våra är 10 och 7 så detta blir en liten sladdis. Så kul!!!
Hej
Har lagt till mig på 29/7. Första försöket på 3:an, men är 38 denna gången så får se hur lång tid det tar. Föregående gånger var det på första och andra försöket.
BIM LISTA
1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5
2/7 Jphoppas
3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93
4/7 Nicciz
5/7 tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 joss1234
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH, FrokenF89
11/7 Förstabarnet123
12/7 Phoworray
13/7 KronisktFörvirrad, macarons
14/7 Majja92, Saga92, Äldremom37
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa, LBP91 , YaseminL, Zyprexa
18/7 Mamma2014
19/7 VictoriaBerggren
20/7 hundenhubbe, tiolina
21/7 Cachy
22/7 glitterhitta
24/7 Mathilda999
26/7 NatalieI
27/7 FruA2019
29/7 Isafina, Agnesplan, Pepsin, Pyret 13
30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93
31/7 Espresso
Plussade för två veckorsedan och mår faktiskt rätt bra. Är lite mer trött än vanligt, brösten känns lite tunga och illamående kan komma om jag äter mig för mätt.
I fredags var jag på inskrivning hos BM och imorgon ska vi göra vul. Ska bli Skönt att få se om det är en eller två samt att hjärtat förhoppningsvis slår.
Någon mer som gjort tidigt vul. Jag tror att jag har gått in i vecka 7 nu.
Jag bad inte om VUL det var hon som bokade in mig till läkaren. Det är gratis och ingick i själva kontrollen av graviditet. Var idag hos läkaren men han såg bara en fin rund hinnsäck utan foster i. Ska tillbaka och göra nytt VUL om två veckor och då bör man se ett foster och kan mäta och fastställa vilken vecka man är i.
Hej! Vad sa du till BM för att få göra tidigt VUL? Fick du det gratis? :) jag är inte lika långt gången som du, men vill oxå gärna göra VUL så tidigt som möjligt.
Vilken vecka skulle du varit i?
Läkaren sa att han endast såg en hinnsäck som motsvarar v 5+6 och mitt HCG va för lågt (740) gentemot vad det borde vara i motsvarande vecka.
Jag var på VUL igår och läkaren sa att han bara såg en hinnsäck utan foster som motsvarar graviditetsvecka 4. Enligt mina beräkningar borde jag gått in i v 7. Så ska på uppföljning och göra nytt VUL om 2 veckor. Vissa ser inget foster i säcken så tidigt. Vad händer nu för dig? Håller tummarna att allt går bra!
Vilken vecka skulle du varit i?
Skrev i en annan tråd men skriver här med.
Ska sammanfatta.
Tog ut min hormonspiral 23 maj. Fick min mens 9 juni. Positivt gravtest 7 juli. Var i måndags hos läkaren för VUL och han säger att han bara ser en hinnsäck och graviditeten motsvarar bara v 4 och kan då inte se något foster. Får en ny tid om två veckor för nytt VUL. Han kunde inte förklara mer än vad ultraljudet visade och att hinnsäcken såg rund och fin ut men inget foster.
Åkte hem och känner mig nu helt tom och ledsen. Har fostret tillbakabildats eller är det ett MA eller MF på G? Givetvis svårt att svara på men enligt mina beräkningar var jag ju i v 6+1 så blev lite chockad att vi inte såg något.
Någon som vill uppmuntra mig eller ge mig lite råd och pepp?
Är tredje barnet.
Jag fick plus 7 juli! Ska på VUL nästa vecka för att fastställa graviditetens längd.