• Anonym (Tussar)

    Min man ligger med min bästa vän

    För ca 1 år sedan bestämde jag och min man att fråga min kompis om hon ville vara med på 3kant hon tackade ja och vi hade sex alla 3 ..

    För nån månad sedan kom jag hem från jobbet åh hittade min man liggandes med min kompis. Jag gick in och frågade vad dom gjorde och där låg dom spritt språngande nakna. Jag blev riktigt besviken men dom berättade att dom ville och att jag skulle vara med .. Jag gick där i från han kom ut efter en stund och började prata med mig osv lovade att detta inte skulle hända igen. Efter ett par v fick han till de att vi skulle ha sex igen med henne.. Jag ville inte men gick med på det iaf .. När allt hade börjat kändes allt okej iaf . Han låg mestadels med mig men hon fick också.. men nu efter detta kommer hon och säger att hon är med barn ? Vad händer nu , min man har alltså gjort min kompis på smällen ?

    Förvirrad och sjukt ledsen

  • Svar på tråden Min man ligger med min bästa vän
  • Anonym (Aj)

    Sparka ut han och kompisen

    Förlåta honom eller kompisen och avsluta en av dem (riskera upprepning om du har kvar han)

    Förlåta båda, riskera upprepning

    Förlåta båda, fundera på att leva ihop alla tre?

  • Anonym (Så det kan bli..)

    Vilken soppa!

    Jag skulle ha dumpat båda två, skulle aldrig kunna lita på de igen.

    Så kan de ju leva lyckliga tillsammans...

  • Anonym (Varförgörnisååå)

    Är man dum nog att dra in fler personer i bäddrummet får man nästan skylla sig själv. En kompis dessutom. Man kan ju åtminstone ta någon man inte kommer att träffa igen. Det gör ont i mig att folk i relationer gör såhär mot varandra. Intimitet är ju den delen man bara delar med sin partner.


    Men sa du till din hane att du inte ville ha in henne i sovrummet andra gången? Han låter som en hal ål som vet vilka knappar han ska trycka på.

  • Anonym (svek)

    Tycker det låter som din man svikit ditt förtroende.

  • Womanly

    Gör det av med båda två! Det ska vara ett gemensamt beslut att bjuda in en tredje part. Varje gång. Inga egna exkursioner med bara de två. Sedan är det oerhört klantigt att dessutom bli gravid. Hur fan tänkte de där?? Nej lämna/sparka ut. Ta ett allvarligt snack tillsammans och att detta leder till separation. Stå på dig. Gå inte på några förljugna löften. Du har all rätt vara förbannad och besviken.


    Red-blooded
Svar på tråden Min man ligger med min bästa vän