Skulle ni duscha med öppet homosexuella personer och ni är hetrosexuell?
Skulle ni duscha med öppet homosexuella personer och ni är hetrosexuell ?
Skulle ni duscha med öppet homosexuella personer och ni är hetrosexuell ?
Du tänker i en dusch i typ ett omklädningsrum? Skulle inte ha något problem med det. Det är ju inte som om folk står och glor på en i såna tillfällen, och om det nu skulle finnas nån lesbisk tjej i samma duschrum är det ju inte ens säkert att jag är hennes typ.
Har inga problem att dusha med homosexuella män, eller med kvinnor för den delen, om man skulle hamna i ett blandad omklädningsrum te.x.
Min kropp är inget som väcker intresse hos någon annan, men skulle den mot förmodan så hade jag inte tagit illa vid eller tyckt det varit jobbigt.
Duscha i samma rum, ja, däremot skulle jag försöka undvika att ha sex med honom i duschen.
Det har jag inga problem med överhuvudtaget. Min bästa vän är lesbisk och jag har även badat naken tillsammans med heterosexuella män utan att det har känts det minsta sexuellt eller obekvämt.
Du tänker i en dusch i typ ett omklädningsrum? Skulle inte ha något problem med det. Det är ju inte som om folk står och glor på en i såna tillfällen, och om det nu skulle finnas nån lesbisk tjej i samma duschrum är det ju inte ens säkert att jag är hennes typ.
Javisst, skulle inte tänka på det. Är ju inte som om man blir iakttagen alls i en dusch. Tänker mer på det med kläder på i så fall, att jag kan tänka att "undrar om hon där som ser ostraight ut och tittar mycket på mig tycker att jag är het?"
Ja, hat gjort det förr och kommer säkert göra det igen.
Inga konstigheter alls, brukar duscha tillsammans med min svägerska och hennes fru när vi åker och badar med våra familjer. Finns inget sexuellt alls i det.
Jag frågar aldrig om övrigas sexuella läggning innan jag går in i en dusch i t.ex. ett badhus eller på ett spa. Tanken har liksom aldrig slagit mig om att det skulle ha någon betydelse. ... /Pentra
Ja, det har jag gjort många gånger och kommer fortfarande att göra. Har många kompisar som är homosexuella, både kvinnor och män.