Skulle ni duscha med öppet homosexuella personer och ni är hetrosexuell?
Skulle ni duscha med öppet homosexuella personer och ni är hetrosexuell ?
Absolut
Jag har inte något som helst problem.
Har duschat i blandade duschar också för män och kvinnor.
Armén får en att sluta bry sig.
Jag hade enorma problem med detta i många år. Misstänkte jag att någon var homosexuell då var jag beredd att klappa till honom om han skulle närma sig.
Jag utsattes för en gruppvåldtäkt i ett badhus när jag var 12, utförd av flera vuxna män. Jag tror det var först i trettioårsåldern jag verkligen förstod att bög inte är synonym med pedofil våldtäktsman. Jag visste ju detta tidigare, men jag insåg det inte på allvar förrän runt 30. "Jag trodde inte på det" kanske är en bättre benämning.
Jag hade enorma problem med detta i många år. Misstänkte jag att någon var homosexuell då var jag beredd att klappa till honom om han skulle närma sig.
Jag utsattes för en gruppvåldtäkt i ett badhus när jag var 12, utförd av flera vuxna män. Jag tror det var först i trettioårsåldern jag verkligen förstod att bög inte är synonym med pedofil våldtäktsman. Jag visste ju detta tidigare, men jag insåg det inte på allvar förrän runt 30. "Jag trodde inte på det" kanske är en bättre benämning.
Jag kan duscha med kvinnor fast jag är man så varför skulle jag inte kunna visa picken för en homosexuell man i duschen? Jag skäms inte över min kropp! Skulle han stirra på min pick skulle det vara varsågod. Det gör väl inget? Skulle han bli attraherad av mig tar jag det som en komplimang.
Dessutom är sannolikheten mycket stor att vi alla någon eller mer troligt flera gånger i livet duschat med en homosexuell då andelen homosexuella är relativt stor. Och vi överlevde ju!
Det händer ju hela tiden om man duschar i simhallar eller på gym etc., både för män och kvinnor.
Jag har en väninna som är lesbisk och jag skulle inte ha några problem med att t.ex. basta med henne. Hon har sagt några gånger att hon tycker att jag är vacker men jag tror inte att jag är hennes typ för hennes flickvänner har varit rejält butch och jag är rätt feminin.
Skulle hon titta lite extra så bjuder jag på det så länge det är diskret. Fast jag tror alltså inte att hon är intresserad av mig på det sättet och hon vet att jag är hetero. Förstår inte ens hur det skulle vara ett problem.
Nej gud va äckligt, det vill jag verkligen inte göra. Vill inte vara någons sexobjekt
Nej gud va äckligt, det vill jag verkligen inte göra. Vill inte vara någons sexobjekt