• Glennhtc

    Armhålor

    Jag har träffat en tjej som är helt underbar. Har dock en fundering. Hon vill gärna lukta mig i armhålan när hon vaknar men även när hon går och lägger sig. Jag har aldrig varit med om detta och finner detta lite udda. Är det någon annan som har erfarenhet av denna företeelse?

  • Svar på tråden Armhålor
  • Vital

    Mitt ex hade samma "udda" beteende, hade aldrig heller varit med om det och bäst tyckte hon när det var blandat deo och lite svett. Jag tyckte först att det var lite konstigt men det störde mig liksom inte. Var inte så att hon grävde ner ansiktet under armarna på mig utan luktade lite när vi kramades och så och sa att det luktade gott.


    Vid eftertanke så är det nog inte jättevanligt men rent biologiskt så är det svettlukten och våra andra kroppsliga lukter som attraherar partners och har varit så sen urminnes tider, långt innan vi blev för renliga och ska dölja allt med parfym. Så egentligen är det inte superkonstigt, hon gillade det och hade inget emot att säga det heller. Har däremot känt och hört från två andra på en skogsfest att mitt svett luktade lite parfymaktigt, nästan som lite mysk.

    Så även om man själv inte tycker att man luktar gott så finns det andra som gör det. Stör det dig eller att du blir avtänd av det så får du lov att säga det till henne!

  • Anonym (Dofttokig)

    Jag älskar doften av min killes svett. Underbar att sniffa på honom när han tränat.

    Ligger alltid på hans arm innan vi somnar och då har jag min näsa i hans armhåla. Doften av precis honom gör mig trygg.

    I love it !

Svar på tråden Armhålor