Inlägg från: Swaziland |Visa alla inlägg
  • Swaziland

Typ 33 års skillnad

Matchat på Tinder. Typ 33 års skillnad. Inget sexprat utan bara ett konstaterande att det finns intresse av att ses från bådas håll. Ett intresse av varandra som människor. Vi ska ses ute på ett fik. Inte för att jag tror att det är något skumt utan för att det känns bäst att ses där.

Finns det någon som tror att det kommer att bli ett intressant möte?

Ja båda är gamla nog. Nä det är inga pengar inblandade. Nä det är inte i Gambia och inte heller i Thailand.

Om det uppstår kärlek så skulle jag vilja bjuda alla surfittor och gnällkukar på Familjeliv på bröllopet.

• Svar på tråden Typ 33 års skillnad
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-08 17:03:10 följande:

Hon på gymmet då?

Om jag träffar henne på gymmet imorgon & hon visar intresse så tänker jag att jag kan träffa henne på Måndag typ. Tycker du nu att jag inte ska flirta med någon annan tills hon på gymmet sagt tvärnej? Mitt förnuftiga jag säger att hon på gymmet är mer rimlig i långa loppet men & andra sidan är denna ju villig att ses & då egentligen mer verklig & mer rimlig.
  • Swaziland
    Mightmare skrev 2019-06-08 17:13:10 följande:

Jag tyckte 18 år kändes mycket. Tack för denna tråd, nu känns det bättre!

18 år är ju fan inget. 18 år innebär ju att det är rimligt att man inte vet vem av er som dör först. Det vet man ju ifs aldrig. Det bästa med att vara ung eller gammal är att man skiter i vad de i mitten tycker & bara lever i nuet. De som är ihop med jämnåriga, föder 4 barn & sedan skiljs vid 30-50 år.
  • Swaziland
    Fiona M skrev 2019-06-08 17:22:19 följande:

Har du kollat upp henne på samma sätt som gymtjejen?

Om du hade läst ordentligt så har jag ju inte kollat upp gymtjejen & inte denna heller. Tinder har jag nästan bara bra erfarenhet av. Typ 2 som ?trixat? med sina bilder, alla övriga som jag träffat har överträffat sig själva i verkligheten. En gång ?undanhöll? jag en sanning & var den dåliga i det hela. Trots bra resultat litar jag inte ett skit på okända så det är ju inte säkert att hon finns.
  • Swaziland
    Mightmare skrev 2019-06-08 17:40:58 följande:

Efter jag (kvinnan) är äldre så är det nog så. Kvinnor lever ju längre. Men det är drygt att det ser ut att vara sån skillnad. Önskar jag såg ung ut för min ålder och han äldre ut för sin men nu är det tvärtom tom.

Är kvinnan eller mannen äldre i ditt fall?

Mannen är den äldre i mitt fall. Vet inte var du bor & har för stil men tror det blir tydligare & större skillnad utseendemässigt om ni är i rikare kretsar. I vårt fall är vi båda långt till vänster & ingen skulle tänka så mycket på vår åldersskillnad i våra miljöer. Tycker inte att du ska oroa dig för åldern. Det gör inte jag. Oror mig mer för att jag ev gillar henne. Livet brukar bli jobbigare när man blir kär för mig.
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 01:46:12 följande:

Hon på gymmet då?

Hon på gymmet ska ju bara hitta mig på sociala medier & ta mod till sig & kontakta mig & bjuda hem mig på middag till sig & tillåta sig att bli kär i mig. Under tiden umgås jag med denna om denna vill.
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 07:18:32 följande:

Du är 31 och hon?

33 års skillnad. Hur gammal jag är har jag inte nämnt även om säkert Familjeliv har bestämt en ålder på mig.
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 09:40:45 följande:

Det står 31 år i din profil. Stämmer det är hon inte född.

Men du citerade precis ett inlägg där jag säger att jag inte nämnt min ålder. Hur är det möjligt att fatta så dåligt?
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 09:55:25 följande:

Varför har du då skrivit 31 år i din profil?

Jag kanske känner för att vara anonym.
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 10:16:50 följande:

Så 31 år som du skrivit i din profil stämmer inte?

Jag har alltid tyckt att de flesta på Familjeliv är lite småkorkade men nu inser jag att jag har haft fel.
  • Swaziland
    Gabriella2440 skrev 2019-06-09 10:24:10 följande:

Äckligt med så stor åldersskillnad. Barnarov

Hur länge är man barn i Sverige? När jag var liten så var man det till 15. Personligen skulle jag tycka att folk är för unga innan de slutat gymnasiet. Detta gäller även 45-åringar på Komvux.

En 18-åring som inte särskriver är alltid mer intressant än en äldre även om den äldre är vackrare osv.
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 10:59:43 följande:

Så har hon gått ut gymnasiet?

Gick du ut gymnasiet?
  • Swaziland
    Swedman skrev 2019-06-09 10:58:27 följande:

Ålder är en siffra. Gå på känslor och hjärta. Visst kan det ställa till problem ibland men det går att lösa - eller löses oavsett du vill eller inte.

Hon brinner för grejer. Blir attraherad av sådana oavsett deras ålder.
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-09 11:03:59 följande:

Ja. Har hon gjort det? Har du gjort det?

Märkligt när jag nämner att jag tycker att de ska ha gått ut gymnasiet & du frågar om hon har gjort det.
  • Swaziland
    Gabriella2440 skrev 2019-06-09 13:34:28 följande:

Åldersskillnaden blir större längre fram om man vill skaffa barn. När kvinnan är för gammal för det. Tex. Då ställer det till problem om inte förr. Även om det är mannen som är många år äldre. Hur kul är det för ett barn att ha en åldrig pappa som kunde varit morfar eller farfar till hen. Inte minst i skolans värld

En gammal pappa eller som i de flesta fall här på Familjeliv, en skild pappa. Fråga ungen vad som är värst.
  • Swaziland

Fantastiskt trevliig & vacker tjej. Kaffe-bio-sex. Kondomen fastnade i henne på andra rundan så nu finns det risk till en autistisk unge. Fast och andra sidan om ungen ärver våra gemensamma störningar så kanske inte autism är det värsta. Filmen får 3.5 i betyg. ?Why are you creative?.

• Swaziland
    Anghammarad skrev 2019-06-10 08:32:00 följande:

Det finns mindre kondomer för dem med inte fullt så imponerande organ storleksmässigt. Testa det nästa gång så kanske du slipper det pinsamma med en kondom som halkar av och en autistisk unge.

Inga hejarop av kärringarna här efter den vansinnigt roliga kommentaren? Tror problemet var att hon var så sjukt tight. De är ju oftare det, de unga barnfria.
  • Swaziland
    Tutelitut skrev 2019-06-10 09:23:25 följande:

Bra idé. Och så anger du fel adress, så de hamnar mitt ute i ingenstans. Det enda de hittar där är en skylt: "nu kan ni dra åt Helvete" 

Kärringarna här hittar inte ut ur sina egna åldrande tankar.
Svar på tråden Typ 33 års skillnad