• Swaziland

    Typ 33 års skillnad

    Matchat på Tinder. Typ 33 års skillnad. Inget sexprat utan bara ett konstaterande att det finns intresse av att ses från bådas håll. Ett intresse av varandra som människor. Vi ska ses ute på ett fik. Inte för att jag tror att det är något skumt utan för att det känns bäst att ses där.

    Finns det någon som tror att det kommer att bli ett intressant möte?

    Ja båda är gamla nog. Nä det är inga pengar inblandade. Nä det är inte i Gambia och inte heller i Thailand.

    Om det uppstår kärlek så skulle jag vilja bjuda alla surfittor och gnällkukar på Familjeliv på bröllopet.

  • Svar på tråden Typ 33 års skillnad
  • Swaziland
    Kjell2 skrev 2019-06-08 17:03:10 följande:

    Hon på gymmet då?


    Om jag träffar henne på gymmet imorgon & hon visar intresse så tänker jag att jag kan träffa henne på Måndag typ. Tycker du nu att jag inte ska flirta med någon annan tills hon på gymmet sagt tvärnej? Mitt förnuftiga jag säger att hon på gymmet är mer rimlig i långa loppet men & andra sidan är denna ju villig att ses & då egentligen mer verklig & mer rimlig.
  • Swaziland
    Mightmare skrev 2019-06-08 17:13:10 följande:

    Jag tyckte 18 år kändes mycket. Tack för denna tråd, nu känns det bättre!


    18 år är ju fan inget. 18 år innebär ju att det är rimligt att man inte vet vem av er som dör först. Det vet man ju ifs aldrig. Det bästa med att vara ung eller gammal är att man skiter i vad de i mitten tycker & bara lever i nuet. De som är ihop med jämnåriga, föder 4 barn & sedan skiljs vid 30-50 år.
  • Swaziland
    Fiona M skrev 2019-06-08 17:22:19 följande:

    Har du kollat upp henne på samma sätt som gymtjejen?


    Om du hade läst ordentligt så har jag ju inte kollat upp gymtjejen & inte denna heller. Tinder har jag nästan bara bra erfarenhet av. Typ 2 som ?trixat? med sina bilder, alla övriga som jag träffat har överträffat sig själva i verkligheten. En gång ?undanhöll? jag en sanning & var den dåliga i det hela. Trots bra resultat litar jag inte ett skit på okända så det är ju inte säkert att hon finns.
  • Mightmare
    Swaziland skrev 2019-06-08 17:19:08 följande:

    18 år är ju fan inget. 18 år innebär ju att det är rimligt att man inte vet vem av er som dör först. Det vet man ju ifs aldrig. Det bästa med att vara ung eller gammal är att man skiter i vad de i mitten tycker & bara lever i nuet. De som är ihop med jämnåriga, föder 4 barn & sedan skiljs vid 30-50 år.


    Efter jag (kvinnan) är äldre så är det nog så. Kvinnor lever ju längre. Men det är drygt att det ser ut att vara sån skillnad. Önskar jag såg ung ut för min ålder och han äldre ut för sin men nu är det tvärtom tom.

    Är kvinnan eller mannen äldre i ditt fall?
  • Swaziland
    Mightmare skrev 2019-06-08 17:40:58 följande:

    Efter jag (kvinnan) är äldre så är det nog så. Kvinnor lever ju längre. Men det är drygt att det ser ut att vara sån skillnad. Önskar jag såg ung ut för min ålder och han äldre ut för sin men nu är det tvärtom tom.

    Är kvinnan eller mannen äldre i ditt fall?


    Mannen är den äldre i mitt fall. Vet inte var du bor & har för stil men tror det blir tydligare & större skillnad utseendemässigt om ni är i rikare kretsar. I vårt fall är vi båda långt till vänster & ingen skulle tänka så mycket på vår åldersskillnad i våra miljöer. Tycker inte att du ska oroa dig för åldern. Det gör inte jag. Oror mig mer för att jag ev gillar henne. Livet brukar bli jobbigare när man blir kär för mig.
  • Ocdkille

    Åldersskillnad behöver inte betyda något. Det finns 25 åringar som ser ut och lever som 50 åringar. Det finns 70 åringar som ser ut som 40 åringar. Det handlar om att man är på samma nivå. Själv är jag kass på att gissa ålder ibland kan jag tro att någon är mycket äldre än mig och sen visar det sig att den är yngre och vice versa så jag har noll koll när det gäller att räkna ut folks ålder.

Svar på tråden Typ 33 års skillnad