Inlägg från: Anonym (Förstår inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förstår inte)

Varför står han som gift?!

Haft kontakt med en kille på en dejtingsida ett tag, men inte träffats. Däremot vet jag att han existerar för en kollega har tidigare jobbat på samma ställe. Jag är sån att jag alltid kollar upp nytt folk på ratsit och där står det att han är gift! Till mig har han berättat att det tog slut för ett år sedan, men varför står man fortfarande som gift nu då? Tycker det börjar kännas lite olustigt. Någon som har en tanke kring detta?

• Svar på tråden Varför står han som gift?!
  • Anonym (Förstår inte)
    Anonym (tyvärr.) skrev 2019-06-08 19:43:11 följande:

Det kommer under alla omständigheter att bli "bonusbarn", om han nu väljer dig? Vet du vad det innebär? Att kanske bli bonusmamma?

Men, sen vet vet man ju aldrig, han kanske känner att han har träffat kvinnan i sitt liv. Och då börjar ni om på nytt. Eller så har du helt enkelt hittat den, som du sökte? På alla de här dejtingsajterna?

Det kan ju hända! Men var uppmärksam, lilla hjärtat.Solig

Barn vet jag att han har, 2 stycken i dagisålder tror jag. Kanske därför det drar ut på tiden, men ett år liksom? Skumt tycker jag, men vill inte börja dejta någon som fortfarande kanske är av och på i sitt förra förhållande.
Svar på tråden Varför står han som gift?!