• Anonym (kissie)

Vill inte kyssa min sambo

Jag älskar att kyssas, det finns inget som tänder mig så mycket som kyssar. Men min sambo sedan fem år är en riktigt dålig kyssare. Jag har pratat med honom om det, försökt lära honom vad jag tycker om, men det blir ändå fel. Om han kysser mig numera blir jag så avtänd att jag inte kan ha sex, och det är ett helvete att undvika under sexakten. Det är för hårt, för mycket tunga, för mycket saliv...

Det har blivit en extrem utveckling och jag börjar fundera på om jag verkligen älskar honom eftersom jag får de här äckelkänslorna av hans kyssar.

Någon som har en liknande erfarenhet? Vad gjorde du/ni?

• Svar på tråden Vill inte kyssa min sambo
  • Anonym (Jodå)

Kan du tänka dig att gå ner på honom? Kyss honom där nere istället, den kysser iaf inte tillbaka

• Anonym (Kvinna 40 plus)

Din sambo kysser dåligt? Hmm trodde det var ett samspel .

Men kyss honom så som du vill och när han svarar på sitt sätt så avbryt kyssen

• Anonym (kissie)
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-06-11 06:50:35 följande:

Din sambo kysser dåligt? Hmm trodde det var ett samspel .

Men kyss honom så som du vill och när han svarar på sitt sätt så avbryt kyssen

Tack för tipset, men jag har verkligen försökt med det. Ett tag funkar det, han svarar likadant, men snart har jag plötsligt hans tunga i halsen igen.
  • Anonym (Vad ska man svara på det)
    Anonym (kissie) skrev 2019-06-11 05:43:37 följande:

Jag älskar att kyssas, det finns inget som tänder mig så mycket som kyssar. Men min sambo sedan fem år är en riktigt dålig kyssare. Jag har pratat med honom om det, försökt lära honom vad jag tycker om, men det blir ändå fel. Om han kysser mig numera blir jag så avtänd att jag inte kan ha sex, och det är ett helvete att undvika under sexakten. Det är för hårt, för mycket tunga, för mycket saliv...

Det har blivit en extrem utveckling och jag börjar fundera på om jag verkligen älskar honom eftersom jag får de här äckelkänslorna av hans kyssar.

Någon som har en liknande erfarenhet? Vad gjorde du/ni?

Om du blir äcklad. Jag har aldrig haft det problemet.

Herre gud! Skulle inte vilja ha en man som jag blir äcklad av, speciellt tungkyssar som är så upphetsande, så att jag blir så avtänd att jag inte kan/vill ha sex med honom.

Och sen om jag iaf har sex med honom desperat försöker undvika kyssar. Då har det gått alldeles för långt. Allvarligt talat. Är du så desperat att du måste vara med den här mannen?

Ta den som kysser bäst och är kåtast nästa gång. Ingen tungkysshånglare som aldrig kommer till skott. Någon som hela tiden vill sätta på dig också. Det är mitt bestämda råd.
  • KimLinnefeldt

Dejtade en kvinna som kysstes med munnen på vid gavel, bara tunga som snurrade runt, nästan ingen läppkontakt. Extremt osensuellt. Kort relation, annars hade jag försökt träna henne...

• Anonym (varit där)

Min sambo sa åt mig att jag kysstes dåligt när vi knullade, men att jag var en underbar kyssare när vi inte hade sex. Jag tog åt mig ganska hårt av detta men insåg att jag faktiskt kysstes på ett annat sätt vid sex. Jag blev en mer hårdkyssare och lite som du beskriver det också mer salivig. När vi knullar så vill jag slicka min sambo över hela kroppen. Det vill jag inte när vi står och lagar mat. Eftersom vi pratade om det så blev det också en ganska enkel lösning. Vi kysser varandra inte så mycket under sex, men gärna som förspel. Och det har hon inte klagat på hittills i alla fall. 

• Anonym (kissie)
    Anonym (varit där) skrev 2019-06-11 15:38:50 följande:

Min sambo sa åt mig att jag kysstes dåligt när vi knullade, men att jag var en underbar kyssare när vi inte hade sex. Jag tog åt mig ganska hårt av detta men insåg att jag faktiskt kysstes på ett annat sätt vid sex. Jag blev en mer hårdkyssare och lite som du beskriver det också mer salivig. När vi knullar så vill jag slicka min sambo över hela kroppen. Det vill jag inte när vi står och lagar mat. Eftersom vi pratade om det så blev det också en ganska enkel lösning. Vi kysser varandra inte så mycket under sex, men gärna som förspel. Och det har hon inte klagat på hittills i alla fall. 

Vad bra att ni verkar ha löst det. Hur skulle det kännas om hon tog upp det igen? Vet inte hur jag ska lägga fram det igen...
  • Anonym (Pussen)

Min kille är heller ingen bra kyssare. Så vi kysser inte varandra. Finns annat mysigt att ägna sig åt. :)

Svar på tråden Vill inte kyssa min sambo