Gravida i Skåne
Jag! 21 år, första barnet. Oplanerat så inte fått riktigt bekräftat när jag har BF. Men skulle tro i mitten av januari :) Bor utanför Malmö.
Hur mår ni?
Jag! 21 år, första barnet. Oplanerat så inte fått riktigt bekräftat när jag har BF. Men skulle tro i mitten av januari :) Bor utanför Malmö.
Hur mår ni?
Välkommen, vad spännande!
Jag har utlöst symtom efter symtom, det har varit en berg-och-dalbana haha. Illamående, ont i brösten, ont i magen, humörsvängningar, förstoppning och nu senast uppblåst som fan. Själv?
Haha! Jag har inte gått upp ett enda kilo utan snarare ner för jag inte klarar av att äta ordentligt pga illamående och tappad aptit. Hade startvikt på 109.5kg så ligger ganska högt redan dock...
Har ökat 8cm i midjan, vilket är obehagligt med jobbyxor haha. Hade helst sprungit runt i klänning och mjukis men det är inte så poppis i delin...
Vilken vecka är du i? Jag är i v.9 (8+1) och har mitt första bm besök imorgon. Hade VUL i v 4 och 6.
Gick det bra? Vad är det för UL du får göra redan i v. 10? Jag vill försöka få så många kontroller jag kan, då jag är väldigt orolig av mig. Jag har inte haft mens på över ett år sen jag slutade med piller. (slutade med minipiller i maj 2018). Har haft gynkontakt därav redan två utförda VUL.
Är det några speciella frågor jag ska förbereda mig inför morgondagens första möte?