• Storkäft

Är SD grymmare än digerdöden?

Jag tycker att SD som parti är grymmare än digerdöden. Tex vill de att alla som tex har anslutit sig till IS ska förlora sitt svenska medborgarskap för all framtid, och helst vill de förbjuda IS resenärer att återvända till Sverige alls. Detta anser jag är grymt, ren ondska. Det är synd om de som sitter fast i tex Syrien, Irak med mera. Vad tycker ni? Tycker ni SD är ett parti bestående av ren ondska?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är SD grymmare än digerdöden?
  • Anonym (M)
    Konservativ skrev 2019-07-09 13:01:52 följande:

Hahahaha. Nej. Till exempel den här rankingen:

1. Singapore

2. Hong Kong

3. USA

4. Botswana

5. Bahamas

......

53. Sverige

Och top 5 är Europeiska länder? Bra jobbat! Hur är det med geografikunskaperna?

Sedan får du gärna länka till rankningen, varifrån kommer den och vad baseras rankingen på?
  • Anonym
    Anonym (Nej) skrev 2019-07-09 11:32:10 följande:

Det är inte jag som ska flytta. Jag var här först, och således är landet mitt.

Va? Är du äldst i Sverige?
  • Anonym
    Konservativ skrev 2019-07-09 13:01:52 följande:

Hahahaha. Nej. Till exempel den här rankingen:

1. Singapore

2. Hong Kong

3. USA

4. Botswana

5. Bahamas

......

53. Sverige

Hong Kong är inte ens ett land
  • Konservativ
    Anonym (M) skrev 2019-07-09 13:14:44 följande:

Sedan får du gärna länka till rankningen, varifrån kommer den och vad baseras rankingen på?
    Det här är en världsranking. Förutsätter att läsarna vet vilka länder som ligger i Europa, men det kanske är för mycket begärt?
  • Konservativ
    Anonym (M) skrev 2019-07-09 13:14:44 följande:

Anonym skrev 2019-07-09 13:29:17 följande:
    Hong Kong är inte ens ett land

Hong Kong är ett särskilt område och kan mycket väl vara med i rankingar.

Rankingen kommer härifrån:
    http://www.familjeliv.se/forum/thread/79690625-ar-sd-grymmare-an-digerdoden/4#m44

J
    ag hittade på den själv. Om ni tror att andra rankingar är objektiva eller opartiska så är det ganska sött. Men väldigt blåögt.
  • Anonym (Hg)
    Konservativ skrev 2019-07-09 13:57:09 följande:

Det här är en världsranking. Förutsätter att läsarna vet vilka länder som ligger i Europa, men det kanske är för mycket begärt?

1. Vilken rankning? Vem har gjort den och med avseende på vad är rankningen gjord?

2. Ingenting i det du presenterade motsäger att Sverige är ett av de bästa länderna i Europa att leva i.
  • Anonym
    Konservativ skrev 2019-07-09 14:02:00 följande:

Hong Kong är ett särskilt område och kan mycket väl vara med i rankingar.

Rankingen kommer härifrån:

www.familjeliv.se/forum/thread/79690625-ar-sd-grymmare-an-digerdoden/4

Jag hittade på den själv. Om ni tror att andra rankingar är objektiva eller opartiska så är det ganska sött. Men väldigt blåögt.

Bra att du erkänner, din trovärdighet på fl är nu borta.
  • Konservativ
    Anonym skrev 2019-07-09 14:08:53 följande:
    Bra att du erkänner, din trovärdighet på fl är nu borta.
    Bla bla. vadå erkänner, sa jag nåt annat kanske? Mitt syfte med inlägget var just att understryka att vem som helst kan göra vilken ranking som helst. De blir inte bätttre för att korrupta byråkrater i FN eller nån annan parasitorganisation har gjort rankingen.

Har aldrig haft nån trovärdighet på Familjliv, ingen har någonsin brytt sig om vad jag skriver. Men på senaste tiden har fler med mina åsikter dykt upp har jag noterat.
  • Anonym (Kika)
    Konservativ skrev 2019-07-09 14:13:45 följande:
    Bla bla. vadå erkänner, sa jag nåt annat kanske? Mitt syfte med inlägget var just att understryka att vem som helst kan göra vilken ranking som helst. De blir inte bätttre för att korrupta byråkrater i FN eller nån annan parasitorganisation har gjort rankingen.

Har aldrig haft nån trovärdighet på Familjliv, ingen har någonsin brytt sig om vad jag skriver. Men på senaste tiden har fler med mina åsikter dykt upp har jag noterat.
    Hur mår du? 
Svar på tråden Är SD grymmare än digerdöden?