• Storkä­ft
    Fri 14 Jun 2019 15:19
    2640 visningar
    112 svar
    -5
    112
    2640

    Är SD grymmare än digerdöden?

    Jag tycker att SD som parti är grymmare än digerdöden. Tex vill de att alla som tex har anslutit sig till IS ska förlora sitt svenska medborgarskap för all framtid, och helst vill de förbjuda IS resenärer att återvända till Sverige alls. Detta anser jag är grymt, ren ondska. Det är synd om de som sitter fast i tex Syrien, Irak med mera. Vad tycker ni? Tycker ni SD är ett parti bestående av ren ondska?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är SD grymmare än digerdöden?
  • Anonym (Yep)
    Tue 9 Jul 2019 15:27
    #51
    Anonym (Nej) skrev 2019-07-09 11:32:10 följande:

    Det är inte jag som ska flytta. Jag var här först, och således är landet mitt.


    Jag är svensk men håller inte med dig, måste jag också flytta? Trivs som fan i mitt hemland så hoppas du svarar nej.
  • Anonym (Yep)
    Tue 9 Jul 2019 15:28
    #52
    Anonym (J) skrev 2019-07-09 11:32:19 följande:

    Räcker med att flytta till Danmark, de har ett högersamhälle med SD:s systerparti Dansk Folkeparti i regeringen.

    Danmark är dessutom en av Europas bästa länder att bo i.


    Eftersom Danmark har världen högst skatt (ja, det stämmer faktiskt) så är det knappast ett högersamhälle, men fan så mycket bättre än Singapore iaf!
  • Anonym (Yep)
    Tue 9 Jul 2019 15:32
    #53
    Konservativ skrev 2019-07-09 14:13:45 följande:

    Bla bla. vadå erkänner, sa jag nåt annat kanske? Mitt syfte med inlägget var just att understryka att vem som helst kan göra vilken ranking som helst. De blir inte bätttre för att korrupta byråkrater i FN eller nån annan parasitorganisation har gjort rankingen.

    Har aldrig haft nån trovärdighet på Familjliv, ingen har någonsin brytt sig om vad jag skriver. Men på senaste tiden har fler med mina åsikter dykt upp har jag noterat.


    Vad är det för fel på Flashback? Där är ju nästan alla konservativa, borde vara en dröm.
  • Tue 9 Jul 2019 15:49
    #54
    -1 +1
    Anonym (Yep) skrev 2019-07-09 15:32:27 följande:
    Vad är det för fel på Flashback? Där är ju nästan alla konservativa, borde vara en dröm.
    Nej, det är de inte. Men jag skriver inte på Familjeliv för att få medhåll. Flashback är bra på sitt sätt, visst. Speciellt de delar som inte handlar om politik. Familjeliv har en del fjanteri och denna tråd hade lika gärna kunnat vara allvarligt menad.

    Det finns en del här som är helt indoktrinerade i den propaganda som SR & SVT matat dem med. Exempelvis att arbetsgivaravgiften inte är en skatt, att SR är opartisk, att SD är nazistisk, att det finns 58 kön, att ateismen är opartisk sann o.s.v. o.s.v. Ibland suckar jag, ibland ler jag.
  • Anonym (Nej)
    Tue 9 Jul 2019 17:37
    #55
    Anonym (Yep) skrev 2019-07-09 15:27:26 följande:

    Jag är svensk men håller inte med dig, måste jag också flytta? Trivs som fan i mitt hemland så hoppas du svarar nej.


    Nej det måste du inte, du är ju svensk. Men sympatiserar du med gängen och IS kanske? För dessa är som sagt inga svenskar. Inte ett dugg. Och mohammed kommer aldrig bli ett svenskt namn. Zlatan är heller inte svensk. Han är jugge.
  • Anonym (Yep)
    Tue 9 Jul 2019 20:45
    #56
    Konservativ skrev 2019-07-09 15:49:03 följande:

    Nej, det är de inte. Men jag skriver inte på Familjeliv för att få medhåll. Flashback är bra på sitt sätt, visst. Speciellt de delar som inte handlar om politik. Familjeliv har en del fjanteri och denna tråd hade lika gärna kunnat vara allvarligt menad.

    Det finns en del här som är helt indoktrinerade i den propaganda som SR & SVT matat dem med. Exempelvis att arbetsgivaravgiften inte är en skatt, att SR är opartisk, att SD är nazistisk, att det finns 58 kön, att ateismen är opartisk sann o.s.v. o.s.v. Ibland suckar jag, ibland ler jag.


    Vad hade du tänkt att göra åt det, då? Och varför är du ens här? Alla får ju tycka som de vill, ett forum där alla tycker likadant är ju inte kul och här finns ändå en något större bredd än på nämnda Flashback.
  • Anonym (Yep)
    Tue 9 Jul 2019 20:47
    #57
    Anonym (Nej) skrev 2019-07-09 17:37:30 följande:

    Nej det måste du inte, du är ju svensk. Men sympatiserar du med gängen och IS kanske? För dessa är som sagt inga svenskar. Inte ett dugg. Och mohammed kommer aldrig bli ett svenskt namn. Zlatan är heller inte svensk. Han är jugge.


    Nej, för fan. Sympatiserar med dem som vill väl, oavsett ursprung. Och Zlatan är jävligt bra tycker jag, hur mycket *jugge* han än är.
  • Anonym (Nej)
    Wed 10 Jul 2019 11:40
    #58
    Anonym (Yep) skrev 2019-07-09 20:47:29 följande:

    Nej, för fan. Sympatiserar med dem som vill väl, oavsett ursprung. Och Zlatan är jävligt bra tycker jag, hur mycket *jugge* han än är.


    Ja han är en duktig fotbollsspelare men fortfarande jugge.
  • Anonym (Kika)
    Wed 10 Jul 2019 12:04
    #59
    Anonym (Yep) skrev 2019-07-09 20:47:29 följande:

    Nej, för fan. Sympatiserar med dem som vill väl, oavsett ursprung. Och Zlatan är jävligt bra tycker jag, hur mycket *jugge* han än är.


    Det är jävligt fult att vara svensk!
  • Anonym (Yep)
    Wed 10 Jul 2019 12:23
    #60
    Anonym (Kika) skrev 2019-07-10 12:04:11 följande:

    Det är jävligt fult att vara svensk!


    Skiter jag högaktningsfullt i. Jag är svensk vare sig jag vill eller ej, och gillar det.
Svar på tråden Är SD grymmare än digerdöden?