• Anonym (Asexuell)

    Asexuell och vill ha många barn-vad göra?

    Jag vill ha 5-6 barn. Problemet är att jag är asexuell. Hur löser man det?

  • Svar på tråden Asexuell och vill ha många barn-vad göra?
  • Anonym (Asexuell)

    Men det blir ju sjukt jobbigt att ta hand om 6 ungar alldeles själv. Och svindyrt med insemination. Finns det inga andra sätt?

    Vill att barnen ska ha en pappa.

  • Anonym (V)
    Anonym (Asexuell) skrev 2019-06-16 22:00:36 följande:

    Men det blir ju sjukt jobbigt att ta hand om 6 ungar alldeles själv. Och svindyrt med insemination. Finns det inga andra sätt?

    Vill att barnen ska ha en pappa.


    Du får väl träffa en man och leva med honom och inseminera dig med hans sperma.
  • Anonym (A)
    Anonym (Asexuell) skrev 2019-06-16 22:00:36 följande:

    Men det blir ju sjukt jobbigt att ta hand om 6 ungar alldeles själv. Och svindyrt med insemination. Finns det inga andra sätt?

    Vill att barnen ska ha en pappa.


    Man kan ha en partner även om man är asexuell och göra insemination med honom. Annars kan man skaffa barn via insemination med en man som man enbart har en vänskapsrelation med (det är ett relativt vanligt upplägg mellan en homosexuell man/par och singelkvinna).
  • Anonym (Asexuell)
    Anonym (V) skrev 2019-06-16 22:03:17 följande:

    Du får väl träffa en man och leva med honom och inseminera dig med hans sperma.


    Nej jag vill slippa sex och samliv. Kan gå med på insemination men isåfsll ska vi ha delad vårdnad men vill ej bo med pappan.

    Män vill bara ha sex så det blir mycket svårt att leva med en man som inte kräver sex.
  • Bibbidi
    Anonym (Asexuell) skrev 2019-06-16 22:06:05 följande:
    Nej jag vill slippa sex och samliv. Kan gå med på insemination men isåfsll ska vi ha delad vårdnad men vill ej bo med pappan.

    Män vill bara ha sex så det blir mycket svårt att leva med en man som inte kräver sex.
    Nej, alla män vill inte ha sex. Det finns asexuella män också. Du får söka efter en sådan.
  • Anonym (Asexuell)
    Bibbidi skrev 2019-06-16 22:07:09 följande:

    Nej, alla män vill inte ha sex. Det finns asexuella män också. Du får söka efter en sådan.


    Var hittar man dom då?
  • Aniiee
    Anonym (Asexuell) skrev 2019-06-16 22:06:05 följande:
    Nej jag vill slippa sex och samliv. Kan gå med på insemination men isåfsll ska vi ha delad vårdnad men vill ej bo med pappan.

    Män vill bara ha sex så det blir mycket svårt att leva med en man som inte kräver sex.
    Alla män vill inte ha sex och en del män vill inte ha sex med tjejer i alla fall, så du får leta pappor till dina framtida barn bland dem.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Catnap

    Det finns nog en del homosexuella par som skulle kunna tänka sig att skaffa barn med en ensamstående kvinna. De lär ju vara lättare att hitta än asexuella män som vill ha en massa barn.

  • Fjäril kär
    Anonym (Asexuell) skrev 2019-06-16 22:08:02 följande:

    Var hittar man dom då?


    Hitta en homosexuell man så slipper du sex och slipper bo med honom. Inseminera hans sperma.
  • Anonym (tja)
    Anonym (Asexuell) skrev 2019-06-16 22:00:36 följande:

    Men det blir ju sjukt jobbigt att ta hand om 6 ungar alldeles själv. Och svindyrt med insemination. Finns det inga andra sätt?

    Vill att barnen ska ha en pappa.


    Du får väl försöka hitta en man som också är asexuell. Det finns säkert kontaktsidor du kan leta på. Sedan kanske du måste inse att man inte kan få allt här i världen och nöja dig med lite färre barn.
Svar på tråden Asexuell och vill ha många barn-vad göra?