• Anonym (Rädd)

    Hur blir man av med en HA kille

    Hej. Jag vet inte om jag överdriver min rädsla nu. För ungefär 6 år sedan inledde jag en kortvarig relation med en HA medlem. Vi träffades max 2-3 månader. Men han var väldigt på och slutade aldrig ringa och ville veta vad jag gjorde och var jag var. Han körde även hit till mig utan jag visste.

    Vi har inte pratat sen dess och jag vill inte ha någon kontakt med honom.

    Idag började han ringa mig på facebook och skicka vänförfrågan då han nog sett att jag även är gravid.

    Jag skrev att jag försökte sova och inte kunde prata.

    Han fortsätter ringa mig.

    Tillslut fick jag nog och blockerade honom. Men nu är jag jätte rädd han kommer köra hem till mig...

    Någon som har erfarenhet av detta?

    Vill som sagt inte ha någon kontakt och har inte haft det på 6 år.

  • Svar på tråden Hur blir man av med en HA kille
  • Anonym (?)

    är du rädd för honom som person eller för hans väst?

  • Anonym (Johanna)

    Min erfarenhet är att det ger med sig med tiden. Träffade också en man från samma sjuka klubb. Vi väntade barn (tack gode gud att jag fick missfall) men gjorde slut ganska snabbt. Fick ett par arga sms med jämna mellanrum. Och nej, även att han var en påtänd idiot som suttit i fängelse var jag aldrig särskilt rädd för honom. Klubbens policy är att kvinnor och barn rör man inte. Så ja, han hade väl mer att förlora än jag.

    Bra att du kommit tillbaka till verkligheten. Det är ingen bra miljö och inga bra män. Hoppas för allt i världen inte att barnet är han.

  • Anonym (Rädd)

    Är väl lite rädd för både väst och han som person.

    Gillar inte att bli jagad och känna mig iaktagen vilket han får mig att känna mig.

    Han ger aldrig upp liksom.

    Johanna,

    Ja tack! Skönt det löste sig för dig med! Och tack för ditt svar. Nej barnet är inte hans. Vill bara inte ha någon kontakt med sådant folk nu. Är i 8:e månaden med. Så jag hoppas han låter mig vara nu.

  • Anonym (Skyll dig själv.)

    Du får skylla dig själv ifall du medvetet beblandat dig med kriminella.

  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Rädd) skrev 2019-06-17 10:34:33 följande:

    Är väl lite rädd för både väst och han som person.

    Gillar inte att bli jagad och känna mig iaktagen vilket han får mig att känna mig.

    Han ger aldrig upp liksom.

    Johanna,

    Ja tack! Skönt det löste sig för dig med! Och tack för ditt svar. Nej barnet är inte hans. Vill bara inte ha någon kontakt med sådant folk nu. Är i 8:e månaden med. Så jag hoppas han låter mig vara nu.


    Vad bra. Har du klargjort att du inte vill ha något med honom att göra? Annars skriver du ett kort sms att du inte vill bli kontaktad av honom. Därefter byter du telefonnummer alternativt blockerar hans nummer och blocka honom på sociala medier, så han inte har en chans att kontakta dig.
  • Anonym (Wtf)

    Hur kan man alls inleda något med kriminella?

    Då har man verkligen tiggt om de problem som uppstår.

Svar på tråden Hur blir man av med en HA kille