Semester med småbarn, överlevnadstips?
Min man jobbar hela sommaren och har ingen semester.
Jag har lidit av konstant stress sedan januari i år, är trött hela tiden och noll energi.
Nu gick barnen 2,7 och 10 år på sommarlov förra veckan och jag ska vara ensam med dom hela dagarna i 5 veckor.
Vi bor i ett lägenhetsområde och föreningen har lagt 6 veckor med byggarbete så att vara ute här är inget alternativ.
Jag har ingen bil på dagarna så vi kan inte åka någonstans då buss är för dyrt.
Jag känner mig sämst just nu, sämsta mamman som inte kan göra roliga grejer med barnen och sämst för att jag är så trött och tråkig.
Barnen vill ständigt göra saker, tvååringen kräver mycket och jag får dåligt samvete som inte kan lägga lika mycket tid på dom andra.
Det är jättejobbigt att inte kunna dela sig och tillgodose allas behov av uppmärksamhet och närvaro.
Från alla håll och kanter skriks det mamma mamma och jag blir nästan snurrig i huvudet av det.
Mitt i allt detta kommer min egna stressade hjärna som är helt mos, är så trött och energilös vilket medför ännu mer ångest.
Har också sömnbrist och aldrig haft ens en timme egentid på över två år.
Hur överlever jag 5 veckor och vad har ni för tips på aktiviteter som skulle vara roligt och inkludera alla barnen?