BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Bim - 6. Har sovit gott hela natten men är som att jag är helt utmattad och har ett illamående nu efter frukost. Känner mig helt matt... Har som sagt inte Tempat eller användt tester denna månad.
Men 6 dagar innan BIM kanske är för tidigt att testa? Bara för skojs skull.. Detta är 4e försök. Så har inga jätte förhoppningar!
Nu kom mensen, två dagar sent. :(
Går ur gruppen men håller tummarna att ni andra plussar. Bara försöka igen med försök nummer 5.
Bim - 6. Har sovit gott hela natten men är som att jag är helt utmattad och har ett illamående nu efter frukost. Känner mig helt matt... Har som sagt inte Tempat eller användt tester denna månad.
Men 6 dagar innan BIM kanske är för tidigt att testa? Bara för skojs skull.. Detta är 4e försök. Så har inga jätte förhoppningar!
Känner mig så frustrerad så måste skriva av mig här. Både igår och idag blev det inget sex. Ägglossning imorgon. Känns så värdelöst. Sambons penis har plötsligt fått prestationsångest. Färsöt i över 1 h båda dagarna men de går inte... så redan nu känns chanserna förstörda denna gång... och imorgon lär vi ju inte heller lyckas. Jag har hört att man är mest fertil innan äl, sant? Vet ju bara att jag har de imorgon enligt app, kör inga stickor. Har mensvärk idag som jag brukar ha innan, gasig mage och flytningar. Så frustrerande näe man väntar på att försöka men de blir såhär.. Känns väldigt hopplöst....
Hur många dagar från äl är du?
Ca 7 dagar.
Samma som jag då, kul!! Jag Harbin 12/8 blir det samma för dig? Jag känner ingenting förutom mina ganska tydliga pms symptom :(
Exakt! Det kan ju vara pms jag har också.... Man blir ju ständigt förvirrad haha!
Jag tolkar mina symptom som pms då jag alltid känner såhär innan mens, men det är ju olika för alla. Vissa har ju inga pms symptom innan mens medans andra (som jag tyvärr) har lite mer så jag har supersvårt att tolka grav-symptom från mina vanliga pms symptom
Jo jag med oftast. Bara att jag mår så fruktansvärt illa idag o är dålig i magen o skulle gärna kunna gå o lägga mig o sova hela dagen. Men har en liten 2 åring o ta hand om....