BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Hej igen på er,
Enligt mina symptom som jag frågade om tidigare, alltså jag blir tokig på ?värken? nere i tjejmagen.
Trodde jag inbillade mig i början men det gör jag verkligen inte nu, gud va jobbig molande värk plus stickande ibland!
Finns det ens möjlighet att känna nått redan nu såhär tidigt.?!
Hade ÄL den 31/8 enligt P-Tracker, och BIM den 14/8 enligt appen.
Brukar aldrig känna så här annars. Detta plus mina ömma bröstvårtor börjar göra mig misstänksam, vilket i sin tur gör att jag inte kan skuta fundera.
Åh! Vill att dagarna skall gå fortare nu, ville ju slappna av o ta detta lite som det kommer men nu blev det ju svårare :)
Hej!
Här är en till som nyss fått resultatet ?gravid? på ett cb-test. Om allt går vägen blir det vår 3:a, en liten sladdis. Min sambo har länge önskat sig ett tredje barn. Jag har känt mig rätt nöjd med 2 stycken. Under denna semestern fick jag dock ett litet infall ?om det blir så blir det?. Trodde dock aldrig att det skulle ta sig direkt. Med vår 2:a tog det 9 månaders försök innan vi plussade. Nu är jag även äldre så trodde det skulle vara svårare. Det är väl ödet ;) Känner mig lite chockad, lite rädd men även glad.
Finns det någon bf-tråd än?
Jag har BIM idag, +/- 1 dag. Ändå visar indikatorn på Gravid 2-3 veckor. Är det märkligt?
Hej igen på er,
Enligt mina symptom som jag frågade om tidigare, alltså jag blir tokig på ?värken? nere i tjejmagen.
Trodde jag inbillade mig i början men det gör jag verkligen inte nu, gud va jobbig molande värk plus stickande ibland!
Finns det ens möjlighet att känna nått redan nu såhär tidigt.?!
Hade ÄL den 31/8 enligt P-Tracker, och BIM den 14/8 enligt appen.
Brukar aldrig känna så här annars. Detta plus mina ömma bröstvårtor börjar göra mig misstänksam, vilket i sin tur gör att jag inte kan skuta fundera.
Åh! Vill att dagarna skall gå fortare nu, ville ju slappna av o ta detta lite som det kommer men nu blev det ju svårare :)
Känner mig så frustrerad så måste skriva av mig här. Både igår och idag blev det inget sex. Ägglossning imorgon. Känns så värdelöst. Sambons penis har plötsligt fått prestationsångest. Färsöt i över 1 h båda dagarna men de går inte... så redan nu känns chanserna förstörda denna gång... och imorgon lär vi ju inte heller lyckas. Jag har hört att man är mest fertil innan äl, sant? Vet ju bara att jag har de imorgon enligt app, kör inga stickor. Har mensvärk idag som jag brukar ha innan, gasig mage och flytningar. Så frustrerande näe man väntar på att försöka men de blir såhär.. Känns väldigt hopplöst....
Lägger oxå till mig i listan! Bim 12/8
BIM augusti 2019
2/8: Pepsin, Theresesvea, lineberg, Loui123
3/8 NeoMio0322, Sara11
4/8 LBP91, Obalem
5/8: Hallonen80, Jordgubbe
6/8 fruSolsken
7/8 Längtande95, larssonc
8/8: Phoworray, Anonym (E)
9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91
12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset, RbEken
13/8 Millemupp, Fialotta8, Kattunge15
14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24, Majja92, JeSuisMoi
15/8 Bettyboop95
17/8 VictoriaBerggren, Nicciz, jhms
20/8 hundenhubbe
21/8 Noraaaaa
23/8 viljaa
24/8 HannaIsabell
25/8 sockan, pepsi20
26/8 FruA2019, Mathilda999, Mima93
27/8 Pyret13, Freya18
28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89
31/8 Lady K
Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2
Ni skriver så jag hinner inte med : D Så jag ber om ursäkt om jag missat någon som skrivit. Här går det så otroligt segt. Äl + 5 eller 6. Lovade mig själv att inte bli testoman men de är svårt att motstå haha.
Hade samma förra månaden, stickande känsla och ömma bröstvårtor och hugg och molvärk i tjejmagen strax efter äl. Tänkte också att det kanske vår tecken eftersom jag aldrig känt riktigt detsamma förut. Men icke, så efter det försöker jag att inte känna efter alls. För kroppen hittar visst bara på nya pms symtom:(
Ni skriver så jag hinner inte med : D Så jag ber om ursäkt om jag missat någon som skrivit. Här går det så otroligt segt. Äl + 5 eller 6. Lovade mig själv att inte bli testoman men de är svårt att motstå haha.
Är på samma som dig och upplever lite olika symtom som jag beskrev ovan vilket förvirrar mig. Vill inte testa för mkt heller bara för att, och tänkte att det bara är att ta det chill fram till BIM, men nu när jag känner av lite molvärk o ömma bröstvårtor etc kan man ju inte låta bli att fundera. Tiden går lite för långsamt just nu. :)