Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Är de någon mer av er som har problem med
Väldigt lös avföring ?
Jag har sista månaden fått värsta magknipen flera
Ggr om dagen, oftast i samband med att jag ätit mat, sen är de bara att rusa till toaletten !
Med mina andra två graviditeter hade jag problem med hård mage... men nu är heeeelt åt andra hållet.
Kag försöker dricka mycket vatten för att inte riskera att bli uttorkad.
Tänkte ringa min BM i veckan
Hoppar in i tråden här jag också, hej på er! :)
Väntar första barnet via IVF. 17+2 idag, RUL om knappt 2 veckor. Min graviditet har inte varit helt oproblematisk, varken vägen dit eller nu. Har PCOS och drabbades av OHSS och blodproppar i samband med stimuleringen. Tar nu på blodförtunnande injektioner dagligen och går på regelbundna kontroller. Nyfiken på om någon annan behöver göra det och hur din erfarenhet i så fall ser ut?
Fick även supertidig foglossning runt vecka 9 och har begränsad rörlighet pga det. Någon annan?
Bebis mår bra i alla fall vad vi vet <3
Hoppar in i tråden här jag också, hej på er! :)
Väntar första barnet via IVF. 17+2 idag, RUL om knappt 2 veckor. Min graviditet har inte varit helt oproblematisk, varken vägen dit eller nu. Har PCOS och drabbades av OHSS och blodproppar i samband med stimuleringen. Tar nu på blodförtunnande injektioner dagligen och går på regelbundna kontroller. Nyfiken på om någon annan behöver göra det och hur din erfarenhet i så fall ser ut?
Fick även supertidig foglossning runt vecka 9 och har begränsad rörlighet pga det. Någon annan?
Bebis mår bra i alla fall vad vi vet <3
Grattis till graviditeten! Jag fick också propp i början och ska ta sprutor hela vägen. En kollega berättade att det finns blodförtunnande i tablett form. Jag tänkte kolla med läkaren om det går att byta.. Är så trött på sprutorna. Är i vecka 18. Ju större magen blir desto svårare blir det att ta sprutorna. Sen funderar jag en del över risken att blöda för mycket vid förlossning.. De säger att man slutar med sprutorna i vecks 36 men jag är gravid med tvillingar och det finns stor risk för tidigare förlossning.. Man undrar hur det blir då..
Hej! Kan jag hoppa in här? Fb-gruppen jag är med i är inte så aktiv...
Jag har bf 8 januari. Var på rul i måndags där bebis for runt så mycket att det var svårt att gissa kön, men bm sa lite osäkert flicka. Och det är min känsla med att det är. Har en dotter som precis fyllt 7 och som längtar efter att bli storasyster.
BF-listan:
3/1 mammamu
7/1 89me
8/1 Tessimon, Sommaren12
12/1 facebookmammajuni15, Sumshineinmylife
14/1 zebrans
16/1 Emmissss, HVL, Kandelaber
17/1 liebespuppe
20/1 LillaEm
21/1 CorAst, Ina8401
23/1 JuliaLC, couleours
24/1 Ärdetminturnu
25/1 eeat
26/1 Millie8401
28/1 mammapolly, moalinneas
29/1 Knivskrik
3/2 MiaAhlin, Eklund12321
5/2 Hannaconda
6/2 solrosbarn
9/2 eveliiine
10/2 Carrie123, Irene122
19/2 Littlestar78
Hej tjejor! :) Är i vecka 20 (19+3) och har ännu inte känt några tecken från magen.. känner ni något?
Var på RUL i veckan & vi ska få en liten tjej! :)
Hej tjejor! :) Är i vecka 20 (19+3) och har ännu inte känt några tecken från magen.. känner ni något?
Var på RUL i veckan & vi ska få en liten tjej! :)
Hej,
Hoppar in här också. Har bf den 26/1 och väntar vårt fjärde barn. Oplanerat men välkommet. Våra tre andra kom till via IVF. Enligt Rul i torsdags väntar vi en pojke.
F-listan:
3/1 mammamu
7/1 89me
8/1 Tessimon, Sommaren12
12/1 facebookmammajuni15, Sumshineinmylife
14/1 zebrans
16/1 Emmissss, HVL, Kandelaber
17/1 liebespuppe
20/1 LillaEm
21/1 CorAst, Ina8401
23/1 JuliaLC, couleours
24/1 Ärdetminturnu