• Anonym (Normal (f, 36))

    Kvinnor - tror du att att du har mer eller mindre sex än andra kvinnor ?

    Jag trodde att jag och min man hade sex mer sällan än andra tills vi pratade om det på tjejmiddag helt nyligen. Gissa om jag blev förvånad när de andra avslöjade sina vanor. Vad tror du ? Tror du att du har det som andra eller inte? Kommentera gärna ...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - tror du att att du har mer eller mindre sex än andra kvinnor ?
  • Anonym (Swing for fun)

    Som aktiv swinger och med en lekfull man som gärna ser mig ha sex med andra så är jag rätt övertygad om att jag har sex oftare och på andra sätt än vad som är norm.

  • Anonym (4)
    Anonym (Normal (f, 36)) skrev 2019-07-04 09:10:10 följande:

    Jag trodde att jag och min man hade sex mer sällan än andra tills vi pratade om det på tjejmiddag helt nyligen. Gissa om jag blev förvånad när de andra avslöjade sina vanor. Vad tror du ? Tror du att du har det som andra eller inte? Kommentera gärna ...


    Jag är ingen kvinna utan en ung kille men det är säkert olika som med allt annat.
    Men ja hör granntjejen ha sex rätt ofta säkert en 4 gånger i veckan 3 gånger om dagen. Brukar tjejer prata om killar när det inte finns  killar i närheten?    
  • Anonym (Normal (f, 36))
    Anonym (4) skrev 2019-07-04 09:19:19 följande:

    Jag är ingen kvinna utan en ung kille men det är säkert olika som med allt annat.

    Men ja hör granntjejen ha sex rätt ofta säkert en 4 gånger i veckan 3 gånger om dagen. Brukar tjejer prata om killar när det inte finns  killar i närheten?    


    Jadå det händer ....
  • Anonym (4)
    Anonym (Normal (f, 36)) skrev 2019-07-04 09:25:24 följande:
    Jadå det händer ....
    Trodde diskussionerna mest handlade om kläder mode djur musik.
    Så du blev förvånad över vad dina väninnor hade att berätta  
  • Anonym (Normal (f, 36))
    Anonym (4) skrev 2019-07-04 09:36:45 följande:

    Trodde diskussionerna mest handlade om kläder mode djur musik.

    Så du blev förvånad över vad dina väninnor hade att berätta  


    Det kan det också göra ....
  • Anonym (Normal (f, 36))

    Den som svarade Annat får gärna kommentera och förklara hur du tänker

  • Anonym (Normal (f, 36))

    Vad betyder -lika ofta som andra- för ? Vad är normen ? Hur frekvent sex har man då ?

  • Anonym (Cilla)

    Med tanke på att vi har haft sex tre gånger det senaste året så har vi förmodligen mindre sex än snittet (av de som lever i förhållanden). Jag är på väg att lämna pga sexbristen.

  • Anonym (Rut)

    Lika mycket eller mer än en jämförbar grupp. 40+ år varit gifta i 20är och har sex en gång i veckan. Vi har två barn och även under småbarns åren och graviditeterna hade vi sex regelbundet. Aldrig mindre än en gång i veckan eller någon gång mer. Bra sex som båda gillar och längtar efter. Mycket kära.

  • Anonym (Cilla)
    Anonym (Rut) skrev 2019-07-05 06:17:07 följande:

    Lika mycket eller mer än en jämförbar grupp. 40+ år varit gifta i 20är och har sex en gång i veckan. Vi har två barn och även under småbarns åren och graviditeterna hade vi sex regelbundet. Aldrig mindre än en gång i veckan eller någon gång mer. Bra sex som båda gillar och längtar efter. Mycket kära.


    Grattis! Det är så man önskar att man hade det!
Svar på tråden Kvinnor - tror du att att du har mer eller mindre sex än andra kvinnor ?