• Anonym (Fia)

Slut, trots att vi älskar varandra.

Är du verkligen säker att han älskar dig? Här på fl läser jag ofta om kvinnor/tjejer som skriver hur mycker hon och han älskade varandra, men ändå tog det slut. Får mig att undra hur mycket mannen egentligen älskade? Förstår du vad jag menar? Ibland undrar jag hur medveten kvinnan är om mannens känslor. Här får vi ju bara, i detta fallet, din syn på eran kärlek. Han kanske har en annan syn? Oavsett, så hoppas jag att det löser sig för dig/er.

• Anonym (Fia)
    Anonym (Sambo) skrev 2019-07-06 21:29:22 följande:

Hej, ja jag är helt säker. Det fanns inga lögner i det han sa och jag känner i djupet av mitt hjärta att han älskar mig, det har inte förändrats. Att han lämnade mig handlade endast om hans utbrändhet och depression, att han inte orkade med en relation för han orkade knappt sig själv och därför behöver han bli frisk.

Tack så mycket, det hoppas jag med.

Då hoppas jag att han kan hitta tillbaka till dig så småningom när han mår bättre :)
  • Anonym (Fia)

Har du inte ens tänkt tanken att han faktiskt INTE VILL ha något med dig att göra? Du vill hjälpa honom, det förstår jag. Men i det här fallet så verkar du stjälpa honom istället. Ju mer jag läser det du skriver, desto mer känner jag att du närmast verkar vara blind för vad han vill. Du ser inte klart på problemet.

Svar på tråden Slut, trots att vi älskar varandra.