• Anonym (Bachman)

Förändringens Vindar Blåser

Man kan känna det.
    Att det är dags.
    Män är trötta på det, ta första steget.
    Kvinnor har tagit över rökningen, vill vara mer som män.
    Nu får ni kvinnor ta över detta också.
    Jag har gjort mitt.
    Er tur.
    Revolutionen är här.

• Svar på tråden Förändringens Vindar Blåser
  • Anonym (Bachman)

Kvinnor bortförklarar det faktumet att kvinnor kan VÄLJA mellan flera män. Det gör de redan i denna tråden. Ligger nog i kvinnors natur.
    Men vi män vet hur det ser ut. Vi ser saker som de är.

• Anonym (Bachman)
    Anonym (Igen) skrev 2019-07-07 11:29:01 följande:
    Lycka till! Återkom när du lyckats!
    Lär som sagt inte lyckas under min livstid. Tyvärr.
  • Anonym (Bachman)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 11:29:47 följande:

Kvinnor bortförklarar det faktumet att kvinnor kan VÄLJA mellan flera män. Det gör de redan i denna tråden. Ligger nog i kvinnors natur.
    Men vi män vet hur det ser ut. Vi ser saker som de är.

Och jag förstår det. Varför skulle kvinnor vilja ha det annorlunda? Inga män som ger dom uppmärksamhet, bekräftelse?
    Fuck THAT.
  • Anonym (JO)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 11:04:45 följande:

Så du menar att de kvinnorna i förhållanden som vill ha nya sexpartners skulle bli glada över att männen lyser med sin frånvaro?

Alla kvinnor som skriver här att de har många potentiella sexpartners, hellre skulle vilja att att män inte gav dom uppmärksamhet?

Inte en chans i Helvete att kvinnor skulle välja bort det.

Inte en chans.

Hej!

Jag är en 45-årig singel sedan 10 år som inte vill ha någon uppmärksamhet från män alls.
  • Anonym (JO)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 11:32:10 följande:

Och jag förstår det. Varför skulle kvinnor vilja ha det annorlunda? Inga män som ger dom uppmärksamhet, bekräftelse?

Fuck THAT.

Jag längtar tills jag är ännu äldre så att även gubbar kan sluta stirra på mig. Har fått mer "bekräftelse" än vad som är önskvärt sedan jag var 12 och är glad om jag kan få leva mitt jävla liv ifred från fuktiga blickar.
  • Anonym (Bachman)

Som i en film jag såg nyligen. De träffas på ett plan, pratar och har trevligt. Vad händer? MANNEN bjuder ut HENNE på middag. That's a Fucking surprise.
    Senare berättar hon för sina väninnor om detta. "Gissa vad, han är pilot!"
    "Ooh, jag älskar män i uniform".
    Jag mådde illa, så jag fick stänga av.

• Anonym (Bachman)
    Anonym (JO) skrev 2019-07-07 11:43:45 följande:
    Jag längtar tills jag är ännu äldre så att även gubbar kan sluta stirra på mig. Har fått mer "bekräftelse" än vad som är önskvärt sedan jag var 12 och är glad om jag kan få leva mitt jävla liv ifred från fuktiga blickar.
    Först när du är i graven går du säker. Jag jobbade på ålderdomshem och där hände grejer bland gamlingarna.
  • Anonym (J)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 10:26:46 följande:

Kvinnor är i den unika positionen att kunna VÄLJA mellan män.

Därför behövs det en förändring. Så att även kvinnor får känna på hur det är att faktiskt anstränga sig för att få nån. Inte få allt serverat.

Tråkigt för dig att kvinnor kan också välja att inte välja någon. Väldigt få kvinnor tar vem som helst bara för att ta någon , så det blir ingen ändring för bittra kvinnohatare.
  • Anonym (Bachman)
    Anonym (J) skrev 2019-07-07 13:04:23 följande:
    Tråkigt för dig att kvinnor kan också välja att inte välja någon. Väldigt få kvinnor tar vem som helst bara för att ta någon , så det blir ingen ändring för bittra kvinnohatare.
    Du har helt missat poängen med tråden.
  • Anonym (J)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 13:05:42 följande:

Du har helt missat poängen med tråden.

Och du har missat poängen med kvinnor , förhållanden och verkligheten rent allmänt.
Svar på tråden Förändringens Vindar Blåser