• Anonym (Bachman)

Förändringens Vindar Blåser

Man kan känna det.
    Att det är dags.
    Män är trötta på det, ta första steget.
    Kvinnor har tagit över rökningen, vill vara mer som män.
    Nu får ni kvinnor ta över detta också.
    Jag har gjort mitt.
    Er tur.
    Revolutionen är här.

• Svar på tråden Förändringens Vindar Blåser
  • Anonym (Karolina)

Hur tänker du nu TS?

• Anghammarad

Ett tips är att sluta att vara så bitter och istället försöka vara en intressant person med en positiv inställning till både dig själv och dina medmänniskor så skall du se att även du kan hitta någon. Ingen vill ha en bitterfitta, oavsett kön.

• Anonym (Ingen initiativ - inget intresse!)

Finns ingen revolution att vänta eftersom det inte finns något begärligt att erövra.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 11:26:49 följande:
    Enda jag vet är att kvinnor kan välja mellan många män.
    Män kan inte välja på samma sätt.
    Att kvinnor får mängder med Hej från män på dejtingsidor eller ute i samhället innebär inte att de har en massa män att välja mellan om inte alla dessa män har egenskaper de söker av en man
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 10:53:00 följande:
    Skillnaden är att kvinnor kan välja mellan män, för de står på kö.
    Det är helt ointressant om det så stod 1000 män i kö om de inte är intressanta utifrån de krav man satt upp för en parter, räcker liksom inte att de är män 
  • Konservativ
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 13:21:29 följande:
    Ja, snart får vi en bättre värld.
    Värld?? Du är säkert helt begränsad av Sverige eller Europa. Tag steget ut i världen och träffa kvinnor som inte är ytliga och faktiskt vill bilda familj. 
  • Anonym (Äh)

Vadå revolution, killar har alltid varit lata enligt min uppfattning. Tror att jag har tagit första steget 99% av alla gånger det blivit nåt med nån. Och nu är jag snart 50, så jag har erfarenheter ända tillbaka till 1990, haha.

• Anonym (Bachman)
    Kramklubba skrev 2019-07-07 10:59:04 följande:

Det är för att sverige importerat mängder med män. Åk till Syrien så får du se. Kvinnorna kommer stå i kö för dig.

Fler kvinnor än män i Syrien

Snart åtta år av krig har påverkat demografin i Syrien ? nu finns det många fler unga kvinnor än vad det finns unga män i landet och att stora delar av en hel generation unga män helt enkelt har försvunnit får konsekvenser i samhället.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=7118966

Ja, om vi hade haft en Revolution här, så hade kvinnorna saknat män lika mycket som de unga kvinnorna i Syrien saknar sina män:
    ? Jag börjar krama träden istället för jag saknar dom så mycket säger en av de unga kvinnorna.
  • Anonym (Bachman)
    Anonym (Äh) skrev 2019-07-07 16:07:10 följande:

Vadå revolution, killar har alltid varit lata enligt min uppfattning. Tror att jag har tagit första steget 99% av alla gånger det blivit nåt med nån. Och nu är jag snart 50, så jag har erfarenheter ända tillbaka till 1990, haha.

Samma här, snart 50. Och första tjejen jag stötte på var faktiskt 1990. Och min uppfattning är att tjejer är lata. Eftersom det nästan uteslutande är jag som tagit första steget. Kan också vara så att många tjejer inte är lata. Utan det är jag som är ful.
  • Anonym (Rut)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 10:53:00 följande:
    Skillnaden är att kvinnor kan välja mellan män, för de står på kö.
    Men sätt dig ner och låt någon välja dig då.
Svar på tråden Förändringens Vindar Blåser