• Ocke88

Milf

Varför är erfarna kvinnor så jävla sexiga?

• Svar på tråden Milf
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-13 11:59:48 följande:

mellan oss? Har du en liknande sits på jobbet som jag? Jag tycker liknande som du-fast om yngre män, de är lätta att prata med, dömer inte, är flexibla i sitt sinne osv, jag trivs helt enkelt bättre med dem. Sen att jag generaliserar, visst, men i stort upplever jag yngre män så.

Hehe jag har ingen aning om vad du jobbar med :) men är 13 år yngre än dig. En sak till är det lätt att prata om allt och att dela allt fantasi och äventyr med de äldre
  • Anonym (Het milf)
    Anonym (Vän) skrev 2019-07-13 12:16:07 följande:
    Hehe jag har ingen aning om vad du jobbar med :) men är 13 år yngre än dig. En sak till är det lätt att prata om allt och att dela allt fantasi och äventyr med de äldre
    ja, men det är det jag uppskattar med yngre män också. Men tyvärr är det många yngre som inte vågar prata, de sätter nån mur emellan..
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-13 12:26:52 följande:

ja, men det är det jag uppskattar med yngre män också. Men tyvärr är det många yngre som inte vågar prata, de sätter nån mur emellan..

Ja, det stämmer. Muren kommer givetvis i mellan när de tar kvinnor som en sex objekt och all prat riktar sig till sex. Det är bara att prata och dela öppet allt de vill helt enkelt. Vi kan träffa över en fika om du vill
  • Letitdream
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-11 07:30:09 följande:

Jag är en het milf, tänkte ni skulle få veta hur jag tänker om killar speciellt dem mellan 20 och 30.

Skälet till att jag skulle kunna tänka mig en yngre kille är att jag vill ha en kille som vill och klarar av att ligga ofta. En som blir kåt av att se mig. En som har riktigt nära till dina känslor, och det har ofta yngre killar. Jag är dock gift och den som jag kollat in ( och han mig) verkar vara försiktig, tyvärr...

Hehe, alltid upphetsande när kvinnor uttrycker sin lust ;) 45 är ju ingen ålder ;)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-13 08:02:13 följande:

mitt antagande är nog att kvinnor (iaf intelligenta) vill ha en man som de är attraherade av, kan prata vettiga saker med och få känna sig åtrådd: dvs ålder spelar mindre roll. Men visst, jag som 45 kanske sätter gränsen vid 25 år.

Finner du nån intresse här?
  • Anonym (Gilf)

Många milfar och även gilfar bor ihop med män som tappat lusten eller förmågan att bli styv. Då söker dessa erfarna kåta kvinnor alternativ för att få utlopp för sin kåthet

• birken01
    Anonym (Gilf) skrev 2019-11-17 00:06:29 följande:

Många milfar och även gilfar bor ihop med män som tappat lusten eller förmågan att bli styv. Då söker dessa erfarna kåta kvinnor alternativ för att få utlopp för sin kåthet

Pratar du av egen erfarenhet?
  • Miss Sunny
    Anonym (Gilf) skrev 2019-11-17 00:06:29 följande:

Just så, du har helt rätt.  Har man först upplevd hur eldig och passionerad den kombinationen är så .....
  • Underhill
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-13 12:26:52 följande:

De kanske förväntar sig lite styrning från dig som är äldre!? Tro iofs det har hest med mognadsgrad att göra...och kanske inte minst syftet med mötet i sig...eller vad tror du?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Anonym7)

Jag har haft flera unga kks. 20 år yngre. Sexet är mkt roligare. Lekfullt och intensivt. Sen pratet är olika. En del har jag kunnat ha djupa diskussioner med om allt möjligt medans andra har det bara varit sexuellt.

Svar på tråden Milf