• Ocke88

Milf

Varför är erfarna kvinnor så jävla sexiga?

• Svar på tråden Milf
  • Letitdream
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-11-17 17:05:04 följande:

Jag har haft flera unga kks. 20 år yngre. Sexet är mkt roligare. Lekfullt och intensivt. Sen pratet är olika. En del har jag kunnat ha djupa diskussioner med om allt möjligt medans andra har det bara varit sexuellt.

Vad tänder dig med yngre män? =)
  • Anonym (Anonym7)
    Letitdream skrev 2019-11-17 17:31:41 följande:

Vad tänder dig med yngre män? =)

Är super kräsen. Fina, tränade kroppar. Ungdomligheten. Sen tänder jag på att bli tänd på.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-11-17 19:02:19 följande:

Är super kräsen. Fina, tränade kroppar. Ungdomligheten. Sen tänder jag på att bli tänd på.

Bra smak ;)
  • Latinofire

Dem trevligaste mötena har varit med äldre kvinnor, men endast ett förhållande har varit seriöst. De vet liksom vad de vill ha och jag finns där för att tillfredsställa dem begären.

• Anonym (XL)
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-13 12:26:52 följande:

ja, men det är det jag uppskattar med yngre män också. Men tyvärr är det många yngre som inte vågar prata, de sätter nån mur emellan..

Kanske många tror att kvinnor inte vill träffa yngre?
  • Letitdream

Mhmm! Verkligen tändande med kvinnor som vet om att de är snygga och åtrådda och lite spelar på sitt utseende för att få uppmärksamhet ;)
  • Pussan
    Precis ja! Att se och känna att han är sååå kåt på mig!
  • Anonym (torsk)

Erfarna (gamla) kvinnor är inte sexiga. En ung, slank tjej däremot. Fast i kroppen, inga celluliter eller hängpattar där inte. 

• Anonym (Ninni)
    Anonym (torsk) skrev 2019-11-20 00:06:00 följande:

Erfarna (gamla) kvinnor är inte sexiga. En ung, slank tjej däremot. Fast i kroppen, inga celluliter eller hängpattar där inte. 

Hela du är fasansfullt osexig.
  • Pussan
    Ocke88 skrev 2019-07-08 00:30:58 följande:

Varför är erfarna kvinnor så jävla sexiga?

För att vi vågar vara kåta
Svar på tråden Milf