• Anonym (Kajsa)

    Bli kåtare när han visar åtrå

    När min sambo verkligen berättar, messar eller visar att han åtrår mig. Spontant alltså. Visar sitt stånd, eller trycker sig emot mig så blir jag extremt mycket kåtare än om vi exempelvis börjar kyssas som sedan leder till sex.

    Jag kan ibland sitta och fantisera om hur kåt han blir av att massera min kropp eller leka med en vibrator, och bli sugen bara av det.

    Är detta vanligt?

    Kan tillägga att jag enbart oxå fantiserar och onanerar till tankarna av min sambo.

  • Svar på tråden Bli kåtare när han visar åtrå
  • Tom Araya
    Anonym (Kajsa) skrev 2019-07-21 11:02:08 följande:

    När min sambo verkligen berättar, messar eller visar att han åtrår mig. Spontant alltså. Visar sitt stånd, eller trycker sig emot mig så blir jag extremt mycket kåtare än om vi exempelvis börjar kyssas som sedan leder till sex.

    Jag kan ibland sitta och fantisera om hur kåt han blir av att massera min kropp eller leka med en vibrator, och bli sugen bara av det.

    Är detta vanligt?

    Kan tillägga att jag enbart oxå fantiserar och onanerar till tankarna av min sambo.


    Det är nog inget ovanligt.

    Att ta på henne gör mig kåtare också och i synnerhet med en tydlig positiv respons.

    Jag har även erfarnhet av kvinnor som blir väldigt kåta av att suga kuk, sådär som att det oftast inte behöver mer förspel för att knulla.

    Vi tänder alla på en mängd olika saker, vissa vanligare än andra.
  • Drottningen1970

    Du menar att din lust ökar när din kille visar att han åtrår dig? Måste vara väldigt ovanligt, du är nog sjukt speciell på det viset. Näst intill nåt freak of nature faktiskt...

  • Anonym (Manuel)

    Jag tror det är vanligt att tjejer tycker det är trevligt när killen bekräftar dom.
    Vi killar blir inte bekräftade av tjejer. Som tur är för tjejer, så är vi killar kåta för det mesta och tänker med kuken.

  • Grossglanz
    Drottningen1970 skrev 2019-07-21 16:55:48 följande:

    Du menar att din lust ökar när din kille visar att han åtrår dig? Måste vara väldigt ovanligt, du är nog sjukt speciell på det viset. Näst intill nåt freak of nature faktiskt...


    Ingen sarkasm där inte haha nope nixpix:)
Svar på tråden Bli kåtare när han visar åtrå