BF April 2020
Hej! Har precis plussat och enligt appen blir bf 5-6 april. Fler som precis plussat och vill följas åt? :)
Hej! Har precis plussat och enligt appen blir bf 5-6 april. Fler som precis plussat och vill följas åt? :)
Hej! Här hoppar jag in. Gravid med andra barnet BF 29 april. I V 9 just nu. Varit hemma hela denna veckan från jobb och antagligen sjukskriven nästa vecka. Mår så dåligt. Kan knappt äta, mår illa hela tiden och spyr en del. Natt o dag. Min teori är att jag väntar en flicka, med sonen mådde jag hur bra som helst. Hade ett litet sammanbrott i sängen innan, var så trött på att leva så här. Men man får intala sig själv att de är så värt de när dom små är här :)
Hej! Här hoppar jag in. Gravid med andra barnet BF 29 april. I V 9 just nu. Varit hemma hela denna veckan från jobb och antagligen sjukskriven nästa vecka. Mår så dåligt. Kan knappt äta, mår illa hela tiden och spyr en del. Natt o dag. Min teori är att jag väntar en flicka, med sonen mådde jag hur bra som helst. Hade ett litet sammanbrott i sängen innan, var så trött på att leva så här. Men man får intala sig själv att de är så värt de när dom små är här :)
Hej! 8+1 här,
Var på vul 11/9 och såg hjärta. Ngn som vet missfallsrisk när man sett hjärtljud ?
Hej! Är i v 10 9+3 och Mår precis som du fast jag har ännu inte kräkts, dock varit på gång flera gånger.
Varit hemma denna vecka också, har inte varit hemma tidigare graviditeter pga illamående och min teori är att det är en pojke då jag har flickor sen innan och aldrig mått så här dåligt .
Jobbigt när man ständigt är hungrig och illamående och det hjälper ju inte att man mår illa av all mat, en ond cirkel! Men men... får hoppas det går över snart
Ska bli kul att se om våra teorier stämmer :)
Tänkte göra NIPT om 2-3 veckor. Då ser man även kön ju :)
Har också en son sedan innan och mådde inte alls illa då och nu spyr jag som en galning, tyder ju på tjej. Vi får se
Hej! Har bf 20 April 2020, är i 9+5 nu. Illamåendet är värst, blir inte bättre med varken armband eller receptfria tabletter mot illamående. Blir galen ???? funderar på om de verkligen är värt allt och om jag verkligen kommer klara av detta när jag mår så himla dåligt ????
Hej! Har bf 20 April 2020, är i 9+5 nu. Illamåendet är värst, blir inte bättre med varken armband eller receptfria tabletter mot illamående. Blir galen ???? funderar på om de verkligen är värt allt och om jag verkligen kommer klara av detta när jag mår så himla dåligt ????
[quote=79917593][quote-nick]Anonym (Julia) skrev 2019-09-22 12:27:36 följande:[/quote-nick]Förhoppningsvis blir det bättre för dig om 2 veckor och det finns ju receptbelagda läkemedel mot illamående. Det är bara att ringa till din BM men det går även att fixa via appar som kry osv :) Du kommer klara det och i slutändan kommer det vara värt allt och lite till <3[/
Idag testade jag citronvatten. Har fungerat hela dagen. Hoppas att de håller i sig och att det fortsätter i samma riktning!