Konstant smärta i min flank! Sjukvården verks ha gett upp:(
Det är som så att har ständig flanksmärta varje dag. smärtan i grader kan variera men i bland gör det så ont att jag behöver ta citodon för att det ska hjälpa, i bland hjälper det knappt.
Ska tillägga att jag har varit på DT röntgen och man kunde inte hitta någon njursten. Det enda man kunde finna var typ lite Förkalkning som var ca 2 mm stor som ska finns i vänster i lilla bäckenet utanför uretären. Är det ens njurgrus? Alltså jag kan knappt promenera i rask takt för då hugger det till i min vänstra flank ner mot ljumsken.
Mitt kisseri fungerar fint och jag har inte kissat ut någon sten. Jag har haft gallsten som jag är opererad för och gallsten är bland det värsta jag har varit med om. Ska tillägga att flanksmärta som jag har nu inte alls gör lika ont som min gallsten, men jag har konstant smärta och den börjar snart bli olidlig.
Är det någon med erfarenhet eller som är inom liknande situation som kan berätta?Denna smärta håller på att ta över min vardag snart. Läkaren vill ej gå vidare med detta då man inte fann något allvarligt i magen. Men min smärta kvarstår. Det ska ju inte vara meningen att jag ska knapra i mig massor med smärtstillande?!
Ska tillägg att denna smärta började efter min förlossning innan dess hade jag inga känningar alls. Jag är så klart orolig över att det kan vara cancer. Men man kanske borde ha sett något på DT röntgen.
Någon som har fått hjälp mot denna smärta som har drabbat mig? Behöver alla svar jag kan få! Vet snart inte vad jag ska göra.