Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Idioter på blocket

Anonym (Orkar inte...) skrev 2019-07-30 20:52:58 följande:

Har kört först till kvarn tidigare, varpå folk blivit förbannade då de trott att just de blivit lovade att köpa varan...

Har du skrivit till dem att det var först till kvarn och de ändå trodde att de blivit lovade att köpa varan?
  • Anonym (K)
    Anonym (Orkar inte...) skrev 2019-07-30 23:50:52 följande:

Sen kom en snabbt och köpte den, lite senare på kvällen hörde en av sig och frågade om adress och när hon kunde komma och hämta den?

Då svarade jag att den redan var såld, varpå hon blev arg och trodde att hon skulle få köpa den. Då svarade jag att det är ju först till kvarn som gäller. Det uppskattades inte.

Men, man lär sig av sina misstag. Nu har jag lärt mig en läxa, nämligen att alltid sälja till den första som pallrar sig hit... Så länge inte någon lagt handpenning då..

Då får de skylla sig själva.

Det är inte dit fel att de tror de får köpa någonting utan att ni kommer överens.
  • Anonym (K)

Tyvärr idioter finns överallt , finns ingen idiotsäker köp och sälj sida.

Själv skänkte jag bort en del djurtillbehör på Tipp Tapp och flera begrep inte att de kunde inte komma och välja ut vissa grejer.

Jag var tydlig i annonsen att jag skulle endast ge bort allt tillsammans.

Vissa saker skulle jag ha kunnat sälja om jag hade tid / lust att möta upp flera olika köpare och sen köra sånt som blev kvar på soptippen.

Anledningen att ge bort gratis var att bli av med allt på en gång.

Svar på tråden Idioter på blocket